1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

You cannot be serious??!!!??

Discussion in 'Jokes, Games & Humour' started by Nilz, Jan 23, 2009.

  1. Nilz
    Offline

    Nilz Defo worth the wait :)

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    10,379
    Likes Received:
    469
    [Jan 23, 2009]
    #1
  2. Ads

    Ads

    [Dec 25, 2014]

  3. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    75
    [Jan 23, 2009]
    The link not working for me lol :(
    #2
  4. mrpies
    Offline

    mrpies Member

    Joined:
    Nov 29, 2008
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
  5. jojo
    Offline

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    26,716
    Likes Received:
    2,019
    [Jan 23, 2009]
    :wtf: are you doing on a Corsa forum?!
    #4
  6. rickparmar
    Offline

    rickparmar va va voom

    Joined:
    May 18, 2004
    Messages:
    2,268
    Likes Received:
    0
    [Jan 23, 2009]
    lol, is it the dog thing ?
    #5
  7. rickparmar
    Offline

    rickparmar va va voom

    Joined:
    May 18, 2004
    Messages:
    2,268
    Likes Received:
    0
    [Jan 23, 2009]
    #6
  8. Nilz
    Offline

    Nilz Defo worth the wait :)

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    10,379
    Likes Received:
    469
    [Jan 23, 2009]
    Cheers Ricks....

    I wasnt on that forum, it was forwarded to me.....HONEST!!!
    #7
  9. jojo
    Offline

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    26,716
    Likes Received:
    2,019
    [Jan 23, 2009]
    Woof Woof lol
    #8
  10. tel
    Offline

    tel 4x4 junkie

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Messages:
    113
    Likes Received:
    0
    [Jan 23, 2009]
    lol the youth of today huh
    #9
  11. Lee_R
    Offline

    Lee_R Active Member

    Joined:
    Oct 18, 2008
    Messages:
    2,499
    Likes Received:
    12
    [Jan 23, 2009]
    Internet stardom awaits this guy! :keule:
    #10
  12. quattrojames
    Offline

    quattrojames Moderator Staff Member Moderator

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    13,940
    Likes Received:
    493
    [Jan 23, 2009]
    Lol priceless, I so didnt see that coming!
    #11
  13. jojo
    Offline

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    26,716
    Likes Received:
    2,019
    [Jan 23, 2009]
    Having a username 'Wanco' just adds to the humour.
    #12
  14. Nilz
    Offline

    Nilz Defo worth the wait :)

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    10,379
    Likes Received:
    469
    [Jan 24, 2009]
    LOL Wanco hahahaha!!!
    #13
  15. NHN
    Offline

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    Joined:
    Jan 14, 2008
    Messages:
    27,510
    Likes Received:
    1,274
    [Jan 24, 2009]
    "thats a fox you tit" lmao lmao brilliant, 1st reply after photos, lol
    #14
  16. kaz219
    Offline

    kaz219 Active Member VCDS Map User

    Joined:
    Jun 8, 2008
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    2
    [Jan 27, 2009]
    #15
  17. jojo
    Offline

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    26,716
    Likes Received:
    2,019
    [Jan 27, 2009]
    [​IMG] Great diving! [​IMG]
    #16
  18. dsmclark40v
    Offline

    dsmclark40v Member

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Messages:
    725
    Likes Received:
    6
    [Jan 27, 2009]
    Link didn't work for me either. a mate of mines brother has a corsa so I had a quick look round the forum and sure enough he is on there. i'll have to give him some stick for that
    #17
  19. Road Razor
    Offline

    Road Razor Member

    Joined:
    Jan 10, 2003
    Messages:
    411
    Likes Received:
    0
    [Jan 27, 2009]
    It's a shame that the links didn't work but the youtube video makes up for it. :)
    #18
  20. Nilz
    Offline

    Nilz Defo worth the wait :)

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    10,379
    Likes Received:
    469
    [Jan 27, 2009]
    Try the link halfway down posted by Rickparmar, that one works....
    #19
  21. Road Razor
    Offline

    Road Razor Member

    Joined:
    Jan 10, 2003
    Messages:
    411
    Likes Received:
    0
    [Jan 27, 2009]
    Nope,ain't working. Just says Invalid Thread Specified. It appears that the thread was deleted.
    #20
  22. jojo
    Offline

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    26,716
    Likes Received:
    2,019
    [Jan 27, 2009]
    Deleted thread man.
    #21
  23. Nilz
    Offline

    Nilz Defo worth the wait :)

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    10,379
    Likes Received:
    469
    [Jan 27, 2009]
    Haha, he mustve realised how much of a d1ck he looked!!!
    #22
  24. NHN
    Offline

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    Joined:
    Jan 14, 2008
    Messages:
    27,510
    Likes Received:
    1,274
    [Jan 27, 2009]
    Tubing one was funny man, I mean you could see it a mile of, dicks
    #23
  25. kaz219
    Offline

    kaz219 Active Member VCDS Map User

    Joined:
    Jun 8, 2008
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    2
    [Jan 30, 2009]
    The tube one was funny - i was pee'in myself lafughing for days!!

    What was the corsa one about :(
    #24
  26. jojo
    Offline

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    26,716
    Likes Received:
    2,019
    [Jan 30, 2009]
    For those that don't know, it was about a chap finding a stray Dog in his garage, and it kept growling at him like it was injured. So he went on the forum to ask for advice, and he finally got in touch with the RSPCA and the said dog had managed to drag itself out of his garage onto his lawn, but obviously in some discomfort, he even tried to feed it some food....

    ..... funny thing was, he finally got a pic of the beast up, and it was a bloody Fox! [​IMG]

    Of course he gets proper slated by all his mates, and the link of the thread is posted worldwide!!!
    #25
  27. Road Razor
    Offline

    Road Razor Member

    Joined:
    Jan 10, 2003
    Messages:
    411
    Likes Received:
    0
    [Jan 31, 2009]
    Lol. I still remember the story/thread about the guy who sparked off a Police investigation after claiming that his Pug was stolen. Then it later turns out that he drove to post office in his Pug, forgotten about the car on his return, walked home and found that the car was missing. That thread was posted everywhere.
    #26
  28. rickparmar
    Offline

    rickparmar va va voom

    Joined:
    May 18, 2004
    Messages:
    2,268
    Likes Received:
    0
    [Feb 1, 2009]
    #27
  29. consilio
    Offline

    consilio Up the owls!

    Joined:
    Aug 29, 2007
    Messages:
    666
    Likes Received:
    3
    [Feb 2, 2009]
    Or this one....?

    "Might not be a fox tho, check its willy, should say on there"

    HAHA!
    #28

Share This Page