1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Worst Possible First Date Ever!

unkle Dec 14, 2009

  1. unkle

    unkle Beer God

    1,243
    0
    36
  2. jojo

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator Team Daytona quattro Audi S3 Audi A6 Audi Avant Owner Group

    28,794
    3,453
    113
    lol
     
  3. HotboxDeluxe

    HotboxDeluxe automatic

    1,134
    6
    36
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! :lmfao:
     
  4. Nilz

    Nilz Defo worth the wait :) Team Ibis TFSI Owners Group quattro Audi A4 S-line owners group saloon Manual

    11,223
    829
    113
    WTF!!!
     
  5. Dazmo

    Dazmo Active Member

    1,762
    8
    38
    What a cock! LOL

    Who carries pee bottles when going on a date, what a freak!
     
  6. quattrojames

    quattrojames Moderator Staff Member Moderator Audi A6 Audi Avant Owner Group

    14,040
    567
    113
    Lol WTF? indeed!

    The drawings helped my understanding!! :fart:
     
  7. L1 HCS

    L1 HCS Active Member

    4,600
    6
    36
    [​IMG]
     
  8. Purple Princess

    Purple Princess Moderator Staff Member Moderator

    1,044
    2
    36
    Oh my word!! What is wrong with these people !!
     
  9. tazzy baby

    tazzy baby Welsh & Proud

    569
    2
    18
    I FEEL IVE SEEN THAT IN A FILM OR SOME THING LIKE IT :think:
     
  10. crazy88

    crazy88 Loving the anonymity

    4,923
    431
    83
    I know this is old, but it is far too funny not to comment. Regardless of whether it is true, the dude is a legend for writing the story, and even taking the time to illustrate it, haha!
     
  11. Keeno

    Keeno Spooly Spooly Boosty Boosty!

    701
    0
    16
    Dumb and Dumber...
     
  12. 10blazin

    10blazin HYPERDRIVE NEEDED

    3,301
    6
    36
    hahahahahaha lol what a turd .... hahahahahahahaha
     
  13. johnnythepie

    johnnythepie Well-Known Member

    2,242
    75
    48
    yeah right
     
  14. Caesium

    Caesium My BM is fixed! VCDS Map User

    4,879
    4
    36
    Was funny as hell, when I saw the drawings I almost pissed myself, so, so, funny.
     
  15. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    607
    113
    That's taking the absolute pee, but it's still some funny sh!t! :)
     
  16. sportstractor

    sportstractor Chugger

    2,709
    34
    48
    that is the funniest thing iv ever read.
     

Share This Page