1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

My S3 turbo's new body kit

rhubarb4 Apr 25, 2013

  1. rhubarb4

    rhubarb4 Certified Audi nutter Gold Supporter Team Silver quattro Audi S3

    1,748
    184
    63
    As u no my cars been off da road for a while, well Iv dun these new mods to it and its lookin propa sick now, really happy with it. Wat u guys think.

    oh still looking 4 parts 2 do the lambo door mods but hard 2 find the stuff, but will get it dun by ADI.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Cheers 4 lookin, ICEMAN.
     
    superkarl likes this.
  2. Westy

    Westy Well-Known Member

    17,436
    1,090
    113
    Hahaha oh dear.
     
  3. rhubarb4

    rhubarb4 Certified Audi nutter Gold Supporter Team Silver quattro Audi S3

    1,748
    184
    63
    :whistle2:
     
  4. <tuffty/>

    <tuffty/> Badger 5 Edition...Its all about the flow... Staff Member Moderator Audi S3

    20,348
    3,494
    113
    If thats your 'actual' car then I shall ban you indefinitely... :)

    <tuffty/>
     
    kwistof likes this.
  5. Jay A3

    Jay A3 #because Racecar Team Daytona Audi A3 Manual

    2,118
    351
    83
    its improved your car massively!
     
  6. Westy

    Westy Well-Known Member

    17,436
    1,090
    113
    I'd ban him from driving too. Oh and reproducing ;)
     
  7. Lewis583

    Lewis583 Active Member VCDS Map User

    956
    91
    28
    Chris m8, Dat luks sick yo. Do u fink it wud fit on me a3 8p. I've bin lukin to fit 1 of dem eBay electric turbos aswell so I can av all teh boosts. Twin turbo innit bruv.

    God that was a struggle to write.
     
  8. Gops

    Gops Badger 5 Edition VCDS Map User Gold Supporter Audi S3

    3,141
    629
    113
    Tha car toooooooo sick getz meh! We'll go cruisin down broad street like all tha bro's!!
     
  9. [Dave B]

    [Dave B] Daddy

    2,027
    145
    63
    BO!!
     
  10. Sam_

    Sam_ Down under

    3,007
    470
    83
    Fully sik cuz
     
  11. slowcoach3

    slowcoach3 Active Member

    792
    96
    28
    I think this should be erased just in case anybody ever reads this and thinks its a good idea.....
    Although as you can tell I'm just jealous ;)
     
  12. superkarl

    superkarl MAN OF STEEL

    9,218
    2,253
    113
    You needz one of dem electik superchargers on the intake. Evry1 knows turbos dont make dat much power. Me mate fitted 1 to is 1.4 civic and he says he got like free hundred horsepowerz. Hes puttin a bonnet scoop on it 2 for anova fifty.

    Respek tho dats propa original
     
    Smillie13 and Jay A3 like this.
  13. Lewis583

    Lewis583 Active Member VCDS Map User

    956
    91
    28
    Duz it make iz VTEC kick in harder? Yo.
     
  14. Jay A3

    Jay A3 #because Racecar Team Daytona Audi A3 Manual

    2,118
    351
    83
    vtec nitro+ blud
     
  15. jojo

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator Team Daytona quattro Audi S3 Audi A6 Audi Avant Owner Group

    28,773
    3,439
    113
    You've been breathing it too much dust in those lofts haven't you Chris?
     
    CHEZ likes this.
  16. coatesy

    coatesy poking badgers with spoons

    1,920
    280
    83
    Dat iz sik man, you should definitely fit sum racing stripez n a set of wolfrace alloys n den sum washer bottle sprayer leds n door pins.

    U will be rolling in *****ez!
     
  17. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Team Akoya saloon TDi Audi S8

    15,160
    1,121
    113
    Still better looking than Chris!!
    Word.
     
  18. kwistof

    kwistof South East Events Moderator Regional Rep

    2,434
    534
    113
    Ohhh myyyy dayz fam....dats propa seeeeeeek!

    U iz gunna b pullin all dem bufftingz in dat pimpin ride blud.

    Needz a roof scoop and bonnet vent with dem lambo doors - then finish it off with a smurf hanging from the rear and it will be bangin.
     
  19. Smillie13

    Smillie13 Member

    933
    45
    18
    I need permission to stop laughing................................plzzzzzzzzzz
     
  20. superkarl

    superkarl MAN OF STEEL

    9,218
    2,253
    113
    he got rid of da VTEC for one of dos DOHCs, so now its even more wicked wen it kicks in!
     
  21. hades-

    hades- Yorkshire & Humber Rep. Regional Rep VCDS Map User

    9,470
    645
    113
  22. Lewis583

    Lewis583 Active Member VCDS Map User

    956
    91
    28
    I wud stay away from dat nos, cos if u put 2 much in. U will fry da piston rings n u will b lucky if u Dow blow teh welds on teh intake. N wen you go racin mek sure you Dow granny shift. Every1 no's dat u shud duble clutch.

    I no dis cos vin diesel sed so on my favorit film. Da fast n da furius.
     
  23. s3dave

    s3dave TFSI Hybrid Supporter

    10,110
    736
    38
    2nd dat,,,, to keep aways from dat Wisard of nos ****, my cuz blew up is bangin Toyota corraals GTIs init,, it waz fast as foooook though, until dem piston tuk is leg off.. now he goto ride auto init...
     
    superkarl likes this.
  24. Lemon S3

    Lemon S3 Alex

    1,386
    41
    48
    The front isn't actually that ghastly, it's the back that's a bit of an eye sore, mainly that lower spoiler.

    I do however think this a hoax though lol.
     
  25. cecilthesausage

    cecilthesausage ...It's Never Finished...

    933
    112
    18
    Are you just trying to copy the body kit I have on mine....
    [​IMG]
     
  26. sportquattro

    sportquattro Active Member

    834
    51
    28
    The really sad thing is that some clown actually designs and manufactures this tat.
     
  27. Scullies

    Scullies Well-Known Member

    1,540
    645
    113
    no racing stripes ????? Please only post pictures of "Real" body kits with racing stripes:arco:
     
  28. rhubarb4

    rhubarb4 Certified Audi nutter Gold Supporter Team Silver quattro Audi S3

    1,748
    184
    63
    Haha I'm guessing its not going to catch on as a real mod then guys lol, what about this turbo upgrade haha
    [​IMG]
     
  29. rhubarb4

    rhubarb4 Certified Audi nutter Gold Supporter Team Silver quattro Audi S3

    1,748
    184
    63
    shut it james lol

    that was just as hard for me to read omg who let me have some free time today lol

    dream team Gops you know you need lambo doors in your life haha

    Scott I'm going to burn your tent down this year hahaha
     
  30. JD09

    JD09 I'm not modding, I'm improving VCDS Map User

    3,096
    46
    48
    ?

    Homer-Simpson-Doh.jpg
     
  31. Paradox1

    Paradox1 Active Member

    1,833
    88
    38
    SOmething tells me hes needs ALOT more heatshield........
     
  32. s3clarke

    s3clarke Money grabbing s3!

    677
    35
    16
    yo yo yo!! dat Audi is sooo sik! my mate sayz he az got some spinnerz like from when dey waz around in the mid 2000's, I will get him to link you cuz you knowz it'll look peng! you defo need some chrome window wiperz, and loadz of carbon wrap to finish da look off big time!
     
  33. Westy

    Westy Well-Known Member

    17,436
    1,090
    113
    Ali Gs Renault 5 would own you and still get more poon tang. All you'll get in your car is man batty!
     
    s33nyboy12 and rhubarb4 like this.
  34. Jay A3

    Jay A3 #because Racecar Team Daytona Audi A3 Manual

    2,118
    351
    83
    Proper lol'd at that westy
     
  35. Kami

    Kami Member

    37
    0
    6
    Oh dear.....
     
  36. s33nyboy12

    s33nyboy12 Well-Known Member

    1,484
    195
    63
    It makes me laugh! What was cool in late 90's early 00's is just ******* ****

    i was never that keen on the whole massive body kit ect but just subtle mods are enough.

    Sean
     

Share This Page