EM TuningChris Nott
Page 6 of 13 FirstFirst 12345678910111213 LastLast
Results 201 to 240 of 489
Like Tree13Likes

Thread: Dark Vader Half Sibling - My Lava Grey A3 - on Bentleys, lowered etc

  1. #201
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,124
    google it im sure something will come up or maybe even have a look on ebay
    ​She is back on the road yay!!

  2. # ADS
    ADS
    Join Date
    Always
    Location
    Global
    Posts
    Many
     
  3. #202
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808



    (Ignore rear wiper the motor gone. Will be de-wiped soon)

    Quote Originally Posted by warrenlord View Post
    looks good mate. next time your doing some pics take few of rear mate thanks
    Cheers fella as requested some quick photos from a few weeks ago

    Quote Originally Posted by DiKapo View Post
    i was going to say the same it seems that benskin doesn't like the rear

    the car looks sik i love it
    Lol i dont like the rear haha! I think its boring only a 2009 Black Edition/S-line rear bumper.
    Thanks for the comment

    Quote Originally Posted by Daws88 View Post
    Lovely looking car fella!
    Got a noobie question though..how you get your headlights darkened?

    Thanks Daws, as Fran said Lamin-X i got mine off ebay usa
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  4. #203
    HenriEST's Avatar
    1st Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    128
    Nice car mate! what type of tint is it on the front is it subtle tint or gun smoke?
    I want to do the same to my A6 but not that dark.i hope yours are gun smoke! lol

    cheers!

  5. #204
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Quote Originally Posted by HenriEST View Post
    Nice car mate! what type of tint is it on the front is it subtle tint or gun smoke?
    I want to do the same to my A6 but not that dark.i hope yours are gun smoke! lol

    cheers!

    Cheers fella, haha its gun smoke lol
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  6. #205
    Farhan's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    West London
    Posts
    1,228
    ah i want your rear bumper! MY CAR COMES TOMORROW WOOHOO

  7. #206
    Rhymesaka's Avatar
    1st Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    240
    Loving the signature pic Ash
    Ibis - BE 170 S-Tronic

  8. #207
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Will update this thread over the next week if everything goes to plan with a few mods

    Quote Originally Posted by farhanali View Post
    ah i want your rear bumper! MY CAR COMES TOMORROW WOOHOO
    You have it now Just needs to be fitted and those little pieces make sure you get some photos up once its done!

    Quote Originally Posted by Rhymesaka View Post
    Loving the signature pic Ash

    Cheers fella
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  9. #208
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Ok well was hoping to update this thread with a few mods i've been working on but its not gone to plan so more delays and will have to wait as cash is tight. Just a few random photos from march to present.
    Forgot to say sold the S3 brakes to a member on here as im currently not working and they wont be going on any time soon thought it was just cash laying around and i can always grab another set once i'm working.

    My A3 & a standard S-line. Want to get a photo next to another SE so i can see the difference.



    Car now running some standard A3 SE alloys till next week cant wait to put 18s back on driving this low an on 16s is MAJOR Had to raise the front even more as it was catching the bumps.



    Last edited by Ash B; 23rd April 2011 at 13:26.
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  10. #209
    warren_S5's Avatar
    Moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    7,166
    Jeez this has come a long way since I saw it last. Good work Ash, front of the car is stunning.
    Audi S5 3.0V6T Coupe Black Edition

  11. #210
    ~RS~'s Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,463
    How's it going Ash, haven't seen any news on your motor in a while.... What's next on the cards for Darth's half sibling?

  12. #211
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Quote Originally Posted by ~RS~ View Post
    How's it going Ash, haven't seen any news on your motor in a while.... What's next on the cards for Darth's half sibling?
    Yes Rich ahh things are alright could be better lol 2011 been a bad year for me so far haha. I've not done much really, i've started two exterior mods but they wont be finished till im working again. Your car looking really good mate, lowered and she a winner
    Main mods to come will be new set of wheels but in 19s, new front grill and new suspension

    Quote Originally Posted by warrencox View Post
    Jeez this has come a long way since I saw it last. Good work Ash, front of the car is stunning.
    I know its been a while since you seen it. Cheers War Front end should look alot better with the new grill.
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  13. #212
    1st Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    109
    Hiya mate, as you know i plan to do something similar with the black look. Came across some smoked indicator lights on the web the other day, have you thought of putting them?
    Wanted: A lottery win so i can afford all the mods i want!

  14. #213
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Quote Originally Posted by Orts View Post
    Hiya mate, as you know i plan to do something similar with the black look. Came across some smoked indicator lights on the web the other day, have you thought of putting them?

    Yeah thought about them just not got around to buying a set yet. If you get a set fella send me a photo once you fitted them
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  15. #214
    1st Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    109
    Theyre not on my radar just yet. Got the grill, just need to buy new plates and lamin-x first before putting it all together. Im pretty sure the smoked indi's were £20 from an aftermarket site, defo gonna give them a bash though!
    Wanted: A lottery win so i can afford all the mods i want!

  16. #215
    ~RS~'s Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,463
    Thanks for the props on me car... Mucho gracias Sorry to hear about your bad start to the year, hope the 2nd half is kinder to you mate.
    What grill you putting on the car then? An RS style one? I seen you are selling your coilovers on ed38. You have better coils or gone back to standard?

  17. #216
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    No update all mods been placed on hold. Mot this month aswell as renewal on my insurance :-| Ohh and a service, cv joint and brake pads!
    Ahh i need a job to feed my addiction Anyway went to the BKK meet on sunday was a good turn out and a good day. Just some random photo's over the last week. Will be having another photoshoot soon but this time with 3 other local members

    A photo i found on ED38 that Rob took on sunday

    A photo Shane took on sunday when he stopped being sneaky and naughty

    Thanks to Fran for taking this on the way home. First rolling rear shoot of my car i've seen and my broken wiper ruined it lol. I've been saying for months im gonna take it out. I will i just forget lol.





    Quote Originally Posted by ~RS~ View Post
    Thanks for the props on me car... Mucho gracias Sorry to hear about your bad start to the year, hope the 2nd half is kinder to you mate.
    What grill you putting on the car then? An RS style one? I seen you are selling your coilovers on ed38. You have better coils or gone back to standard?
    No problem fella. You need to do a thread soon!! Cheers fella lol im hoping it is aswell!
    Yeah RS style one and the outer grille sprayed lava grey
    Gonna get a different coilovers as i need a bit more low at the front.
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  18. #217
    The Engineer's Avatar
    2nd Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Mid / Northwest
    Posts
    337
    Car looks beautiful

    The rear is spot on, if you don't mind me asking what engine is it? just curious...

  19. #218
    ~RS~'s Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,463
    Looking good Ash, that's a great pic with the S3's and you & Fran's cars.

  20. #219
    James.Asbri's Avatar
    Vorsprung Durch Technik
    Snake Champion

    Status
    Offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Cardiff
    Posts
    1,181
    Some great shots Ash, looking forward to a sneaky photo shoot!


    MY11 Audi A3 Black Edition | Ibis White

    Technology Pack | Interior Light Pack | Heated Front Seats | Tyre Pressure Monitor | Folding Mirrors | Deletion of Model & Engine Capacity

    Follow me on Twitter

  21. #220
    evocos's Avatar
    3rd Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Derbyshire
    Posts
    515
    Some great pics,looking proper stealth
    A3,tdi sportback,remaped,custom turbo back zorst,green filter,19"speedlines,airlift ,xenons,votex side skirts & spoiler,smoothed sline front,s3 back bumper, s3 mirror's,red nappa,s3 vents,pedals, gearknob,fbmfsw,opensky and more. ow and an RS4

    For sale ....dolphin grey tdi 2006 front and back bumpers with grill,fogs etc,mirrors,sportback standard rear lights and mudflaps.
    All going cheap lol
    Also my mint 19 x 9 polished and red faced speedlines,with all good toyo t1rs,coming soon :o)

  22. #221
    timmythechef's Avatar
    Starin' Through My Rear View

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    South Wales
    Posts
    259
    Looks lovely bro, fran drove past me when I was walking back to work (st davids hotel) monday, looked clean!
    Lowering your car...So its easier for the year 9s to get in

  23. #222
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,124
    Quote Originally Posted by timmythechef View Post
    Looks lovely bro, fran drove past me when I was walking back to work (st davids hotel) monday, looked clean!
    thanks tim ocd you see hahaha , i think i was just on a rhandom drive
    ​She is back on the road yay!!

  24. #223
    55_UK's Avatar
    Y.N.W.A.

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2011
    Location
    The Ice Roads
    Posts
    300
    that lamin-x business on the fogs is so hot

  25. #224
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,124
    Quote Originally Posted by 55_UK View Post
    that lamin-x business on the fogs is so hot
    i agree its another thing on my to do list lol this list is getting longer not shorter haha
    ​She is back on the road yay!!

  26. #225
    S3RYE's Avatar
    Interior Next!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    London/Essex
    Posts
    3,456
    Lookin very good ash!!!
    Gone but not forgotten......
    S
    3 - Phantom Black - Black Optics - Most Extras

    Mods: Revo Stage 2+ - 18" BBS ch/Michelin PS2 - Recaro OEM Buckets - Milltek TBE NonRes/Sports Cat - Evoms Intake - APR hpfp - H&R Springs/ARBS F&R - Sachs Clutch/Luk DMF - AP Racing 6 Pot BBK - 10mm Spacers - Black Rings
    Mods To Do: Full Retrim - MY11 RNSe - Coilovers- Plenty Carbon




  27. #226
    Adam-f's Avatar
    Neutral

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Wales
    Posts
    69
    Ash have you got any links were the photos are ? i carnt find any from the meet
    A3 2.0 TDI S-Line Quattro Dolphin Grey

    Need New Wheels Suggestions Please

  28. #227
    N8
    N8's Avatar
    Kowalski Details

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Salford, Manchester
    Posts
    17,137

    My Social Networking

    Add N8 on Facebook Visit N8's Instagram Channel
    Looking good ash

  29. #228
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Quote Originally Posted by The Engineer View Post
    Car looks beautiful

    The rear is spot on, if you don't mind me asking what engine is it? just curious...
    Thanks fella Older members will know what poor engine i have Lol. But i'm keeping that to myself at present as im in the middle of something and will start a proper build thread once im closer to getting it all done. Will be epic

    Quote Originally Posted by ~RS~ View Post
    Looking good Ash, that's a great pic with the S3's and you & Fran's cars.

    Thanks Rich


    Quote Originally Posted by Ibis Edition View Post
    Some great shots Ash, looking forward to a sneaky photo shoot!
    thanks James. Yeah will be sweet just waiting on my mate to get back to me on price and everything.

    Quote Originally Posted by evocos View Post
    Some great pics,looking proper stealth
    Thanks Jules

    Quote Originally Posted by timmythechef View Post
    Looks lovely bro, fran drove past me when I was walking back to work (st davids hotel) monday, looked clean!
    Thanks Tim.
    Quote Originally Posted by 55_UK View Post
    that lamin-x business on the fogs is so hot
    Cheers fella

    Quote Originally Posted by S3RYE View Post
    Lookin very good ash!!!
    Thanks Ry

    Quote Originally Posted by N8 View Post
    Looking good ash
    Cheers N8 Always appreciate your comments.

    Quote Originally Posted by Adam-f View Post
    Ash have you got any links were the photos are ? i carnt find any from the meet
    Here are three links from Edition38. No one uploaded any more. Did you come after i never saw you? Did you see me lol?
    Bristol Edition38 meet Pics - Edition 38 Forums
    http://www.edition38.com/forums/inde...owtopic=386169
    http://www.edition38.com/forums/inde...owtopic=385927
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  30. #229
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808

    Photoshoot 11.6.2011 My 8P1 A3 & Jame's 8P3 A3. Photos taken by James Merriman

    Well after missing a shoot with Fran a few weeks ago and being pretty p*ssed off for the last few weeks. Thought i'd treat myself to some photos car not in the best condition at the moment. But nothing major
    Anyway just some sneaky photos will upload the rest tomorrow. Would like to thanks James for coming to the photos shoot and Mr Merriman for the photos was a good day. Will have an update over the next few weeks with the new front grill and another lcr splitter As always all comments welcome good or bad. Enjoy....







    Dark Vader Half sibling - MyThread

  31. #230
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,124
    pimping ash both yours and james cars look awesome and i missed it but that idea you said on facebook sounds cool to me man , oh and is that nate bringing up the rear in one of those shots
    ​She is back on the road yay!!

  32. #231
    ~RS~'s Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,463
    Lovely pics, really like the nose to nose one really shows how low your rolling Tidy S line that!

  33. #232
    Digzz's Avatar
    "Started From The Bottom"

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    London
    Posts
    1,383
    Nice pic's mate...

  34. #233
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Coventry/Warwickshire
    Posts
    2,074
    Looking good Ash

  35. #234
    S3RYE's Avatar
    Interior Next!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    London/Essex
    Posts
    3,456
    cool pics ash! wish i could be bothered to get some of my motor!!
    Gone but not forgotten......
    S
    3 - Phantom Black - Black Optics - Most Extras

    Mods: Revo Stage 2+ - 18" BBS ch/Michelin PS2 - Recaro OEM Buckets - Milltek TBE NonRes/Sports Cat - Evoms Intake - APR hpfp - H&R Springs/ARBS F&R - Sachs Clutch/Luk DMF - AP Racing 6 Pot BBK - 10mm Spacers - Black Rings
    Mods To Do: Full Retrim - MY11 RNSe - Coilovers- Plenty Carbon




  36. #235
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808
    Quote Originally Posted by FranA3 View Post
    pimping ash both yours and james cars look awesome and i missed it but that idea you said on facebook sounds cool to me man , oh and is that nate bringing up the rear in one of those shots
    Cheers Fran, well pleased with the photo's. As said on last night we can arrange another one once your spoiler on and my new grill in Yeah its Nate he was just chilling with me all day.

    Quote Originally Posted by ~RS~ View Post
    Lovely pics, really like the nose to nose one really shows how low your rolling Tidy S line that!
    Thanks Rich, i need more lows though on the front lol. But it does make it look ok haha.
    Yeah James BE tidy and very jealous that he got the new lights makes my car look dated

    Quote Originally Posted by digzz View Post
    Nice pic's mate...
    Cheers Digz

    Quote Originally Posted by Lingy. View Post
    Looking good Ash
    Thanks Steve

    Quote Originally Posted by S3RYE View Post
    cool pics ash! wish i could be bothered to get some of my motor!!
    Cheers Ry, haha you need to stop being lazy fella I'm gonna save some money over the next few weeks and will come down your ways to see you and Paolo will have to see if we can get some other members out aswell.
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  37. #236
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,808

    The rest of the photos :)

    Some little b@st@rd stole the honeycomb effect in my rear bumper. Second time its happened in 2 years :| Not going to bother replacing them as i'll have a new bumper soon so if any one after a BE/S-line rear bumper drop me a message.









    My favourite photo's have to be these one's






    Last edited by Ash B; 14th June 2011 at 13:59.
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  38. #237
    S3 Nattie's Avatar
    Quattro ist für sissies

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2009
    Location
    Cardiff
    Posts
    1,600
    Fair play, your car looks stunning in them pics bro.

    I still think you could take just as good pics if you had a quality camera lol
    For sale

    3" Downpipe and de cat (will be going on ebay soon)
    Autogauge boost gauge
    Chrome Audi Number plate surrounds

    PM for info.

  39. #238
    S3RYE's Avatar
    Interior Next!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    London/Essex
    Posts
    3,456
    Quote Originally Posted by Ash_B View Post
    Cheers Ry, haha you need to stop being lazy fella I'm gonna save some money over the next few weeks and will come down your ways to see you and Paolo will have to see if we can get some other members out aswell.
    yeh well u know why im so lazy!! haha! yeh defo mate! me n paolo are maybe arranging to meet at ace cafe in the coming weeks. But we also have inters coming up..
    Gone but not forgotten......
    S
    3 - Phantom Black - Black Optics - Most Extras

    Mods: Revo Stage 2+ - 18" BBS ch/Michelin PS2 - Recaro OEM Buckets - Milltek TBE NonRes/Sports Cat - Evoms Intake - APR hpfp - H&R Springs/ARBS F&R - Sachs Clutch/Luk DMF - AP Racing 6 Pot BBK - 10mm Spacers - Black Rings
    Mods To Do: Full Retrim - MY11 RNSe - Coilovers- Plenty Carbon




  40. #239
    warrenlord's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    778
    good pics mate, lookig good now, you not getting any spacers on the rear?

  41. #240
    The Engineer's Avatar
    2nd Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Mid / Northwest
    Posts
    337
    Car looks mean, if i seen that in my rear view mirror I would just pull over fast!!!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Single Sign On provided by vBSSO

Garage Plus, Vendor Tools vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Content Relevant URLs by vBSEO