1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Dismiss Notice

danny_dj3's Recent Activity

  1. danny_dj3 replied to the thread Interested in buying an S3.

    heh heh yeah, i forgot to mention all the others too that had done rebuilds here, check thro the forums, theres some amazing stuff been...

    Aug 2, 2020 at 9:23 AM
  2. danny_dj3 replied to the thread Totally not car related - the tune thread..

    :) [MEDIA] 4.20 onwards; how i see the goverment currently xD

    Aug 2, 2020 at 12:01 AM
  3. danny_dj3 replied to the thread Totally not car related - the tune thread..

    :S ouch.

    Aug 1, 2020 at 11:56 PM
  4. danny_dj3 replied to the thread Totally not car related - the tune thread..

    damage on the feet?

    Aug 1, 2020 at 11:54 PM
  5. danny_dj3 replied to the thread Interested in buying an S3.

    LOL naw mate, the wheelbarrow was while i waited for a stand to be delivered, but it never did so i thought ******'s to it n did it all...

    Aug 1, 2020 at 11:52 PM
  6. danny_dj3 liked Tj 0785's post in the thread Interested in buying an S3.

    haha I thought the wheelbarrow was just to get it from the van haha

    Aug 1, 2020 at 11:51 PM
  7. danny_dj3 liked Tj 0785's post in the thread Interested in buying an S3.

    I was paying £;5 a week for the staorage unit and it was worth that just so I could get everything delivered there and the misses had no...

    Aug 1, 2020 at 11:51 PM
  8. danny_dj3 replied to the thread Interested in buying an S3.

    yeah i get where your coming from, the wifes been cool about all the car **** i have hit her with and things needed to be done on the...

    Aug 1, 2020 at 11:51 PM
  9. danny_dj3 liked Brad1011's post in the thread Interested in buying an S3.

    I do but in the middle of doing the garden so have no shed atm storage ect, have 2 old school mechanics in the family that would...

    Aug 1, 2020 at 11:48 PM
  10. danny_dj3 liked MPH's post in the thread Totally not car related - the tune thread..

    Music to my ears lol went for 10mile test drive all good then next day went post office played up on way back next day non runner...

    Aug 1, 2020 at 11:45 PM
  11. danny_dj3 liked Tj 0785's post in the thread Interested in buying an S3.

    Do you have a driveWay? Swapping for a set of forged rods is easy, I hired a storage unit to strip and rebuild a 3.2 engine for the swap...

    Aug 1, 2020 at 11:43 PM
  12. danny_dj3 replied to the thread Interested in buying an S3.

    i dont have a garage yet, i did most of the headwork in the back garden, using a wheelbarrow as a engine stand, seriously lol, and then...

    Aug 1, 2020 at 11:43 PM
  13. danny_dj3 replied to the thread Interested in buying an S3.

    i have a spare block n head that i intend on going ported, bored, strokered an forged soon :)

    Aug 1, 2020 at 11:37 PM
  14. danny_dj3 replied to the thread Totally not car related - the tune thread..

    i dunno if you can really call this music, but the vids ****** great! [MEDIA]

    Aug 1, 2020 at 11:25 PM
  15. danny_dj3 replied to the thread Totally not car related - the tune thread..

    your startup sounds better tho ;)

    Aug 1, 2020 at 11:22 PM
Do Not Sell My Personal Information