1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

What light blubs does an A3 take?

imran_18T Jul 11, 2003

  1. imran_18T

    imran_18T New Member

    14
    0
    1
    Headlights.....H1? H4? H7?
     
  2. Gambba

    Gambba Active Member

    1,361
    2
    36
    H7 as I recall. But it's so easy to take them out and check.
     
  3. imran_18T

    imran_18T New Member

    14
    0
    1
    Cool! ...nah its not that easy cos i havnt got an Audi yet! lol .....jus doing some research! /ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif
     
  4. JayBeeS3

    JayBeeS3 Member

    114
    0
    16
    [ QUOTE ]
    imran_m said:
    Headlights.....H1? H4? H7?

    [/ QUOTE ]

    Def. H7
    /ubbthreads/images/graemlins/beerchug.gif
     
  5. Mo-S3

    Mo-S3 Member

    706
    0
    16
    Hmmm lemme guess.... coz u cant retro fit the S3 xenons onto the A3 u r gonna buy, ur going to get the blue tinted bulbs !! /ubbthreads/images/graemlins/smile_smoking.gif
     
  6. Katie

    Katie New Member

    14
    0
    1
    Depends how old the A3 is...

    My pre-facelift 1.8T takes a pair of H4s AND a pair of H7s.

    Katie
     
  7. Gambba

    Gambba Active Member

    1,361
    2
    36
    Quite right I think...

    H4 for the sides and H7's for the mains.

    Do we have another female in our midst's? And one that know's her cars??!!

    Welcome to the boards. /ubbthreads/images/graemlins/beerchug.gif
     
  8. Drill

    Drill Member

    928
    0
    16
    Hmmm, my Facelift A3 w/foglights takes a pair of H1's for the main lights and H7's for the High beams (And another set of H1's for the fogs)

    /ubbthreads/images/graemlins/beerchug.gif
     
  9. Gambba

    Gambba Active Member

    1,361
    2
    36
    I've only bothered with the H7's for high beam...the rest is a mystery to me.....just like life...
     
  10. Drill

    Drill Member

    928
    0
    16
    Do you use your high beams THAT much?? /ubbthreads/images/graemlins/confused.gif
     
  11. Gambba

    Gambba Active Member

    1,361
    2
    36
    [ QUOTE ]
    Gambba said:
    I've only bothered with the H7's for high beam...the rest is a mystery to me.....just like life...

    [/ QUOTE ]

    I lied that was for mains!
     
  12. imran_18T

    imran_18T New Member

    14
    0
    1
    Mo - nop wrong! i was finding for a HID conversion! found this place that do it for £550 fitted! they say it will pass MOT and has got a warranty on it. /ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif
     
  13. Drill

    Drill Member

    928
    0
    16
    So, the whole damned post was for nuthin /ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif

    /ubbthreads/images/graemlins/grin.gif
     
  14. Mo-S3

    Mo-S3 Member

    706
    0
    16
    Hmmm thats really dispiccable !!
    /ubbthreads/images/graemlins/fuck_you.gif
     
  15. MoWett

    MoWett New Member

    1
    0
    1
    I just had mine done with some plasma PIAA, they are H7
     

Share This Page