1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Team Heko on Audi A3 2010 Sportback (Installed w/ Pictures)

xnox202 Jun 7, 2010

  1. xnox202

    xnox202 Member

    193
    5
    16
    If anyone's wondering what it looks like, well I took the bait and got them since last week. Just installed these today:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: Jun 7, 2010
  2. navnayyar

    navnayyar Member

    756
    0
    16
    :notme:not feelin this. Audi styling should not be mixed up with Toyota :whistle2:
     
  3. tku

    tku Member

    630
    1
    16
    Haha!.

    Oh just seen your from Bradford Nav. Are you going to Inters? Leeds dude here.
     
  4. navnayyar

    navnayyar Member

    756
    0
    16
    Yo man! Ye think i will be, might jump in with FR&RTuning, they at stand h1
     
  5. waring192

    waring192 Member

    348
    4
    16
    I really need some of these, everything gets soaked when I need a fag and its raining!
     
  6. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Look silly on 5 door cars i think

    My 3 door ones are perfect and do a good job keeping the wind/rain out!
     
  7. aristides

    aristides Member

    550
    0
    16
    Hmm not my cup of tea but if it helps keeping the bloody water out of the car then i guess its OK.

    I`m kinda getting used to the morning showers tho :)
     
  8. Rick20vt

    Rick20vt New Member

    29
    15
    3
    That's not good :tapedshut:
     
  9. beanoir

    beanoir Large Member

    2,171
    30
    48
    I need some of these in my life!! I am sick of a soggy face when I open the window even a slight amount in the rain.

    I'd happily sacrifice looking like a Bradford taxi driver!
     
  10. BOSSS3

    BOSSS3 Member

    119
    0
    16
    Nope don't think those look good.
     
  11. S3RYE

    S3RYE Interior Next!!

    3,448
    70
    36
    tell me bout it!!! im going to get a set of these for winter i think, welll i think its summer now :sadlike:
     
  12. Broken Byzan

    Broken Byzan Photographic Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User quattro Audi A4

    13,237
    465
    83
    simple cure is to stop polishing your cars and the rain won't run off.....LOL
     
  13. xnox202

    xnox202 Member

    193
    5
    16
    Well, I'm more into functionality than looks if that matters anyway. Just helping anyone who wonders what it'll look like on these cars. ;)
     
  14. S3RYE

    S3RYE Interior Next!!

    3,448
    70
    36
    smudge u got any pics of yours??? side on?
     

Share This Page