1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Stooopid BMW Driver EPIC FAIL!

Discussion in 'General Chat' started by S3RYE, Feb 28, 2011.

  1. S3RYE
    Offline

    S3RYE Interior Next!!

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    3,460
    Likes Received:
    67
    [Feb 28, 2011]
    Bit like Aythrees thread...

    was driving through ESSEX & saw this thought it was quite hilarious as well as a massive Fail! i mean come on.... whos he fooling? his bimbo mrs?

    [​IMG]
    #1
  2. Ads

    Ads

    [Sep 18, 2014]

  3. damo.h
    Offline

    damo.h DVLA Say it's Black

    Joined:
    Feb 9, 2010
    Messages:
    3,608
    Likes Received:
    64
    [Feb 28, 2011]
    Haha probably. There's a purple m reg 3 series near me... totally standard but has the M badge on the back.
    Just have to laugh at these muppets.
    #2
  4. loftylad
    Offline

    loftylad FinishedWaitingForMyAudi :)

    Joined:
    Aug 11, 2010
    Messages:
    63
    Likes Received:
    0
    [Feb 28, 2011]
    Why do they do it ?? Its not as if its a bad car to start with!

    The thing that's always puzzled me about these people is that those who know about cars *know*, and those that don't, wont know and don't care about the ///M badge anyways ???

    Very strange.
    #3
  5. audi-tk
    Offline

    audi-tk Member

    Joined:
    Aug 13, 2010
    Messages:
    441
    Likes Received:
    0
    [Feb 28, 2011]
    whats wrong with the white bm?
    #4
  6. Lings
    Offline

    Lings Active Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    2,075
    Likes Received:
    30
    [Feb 28, 2011]
    lmao wish it was badges ...
    #5
  7. S3RYE
    Offline

    S3RYE Interior Next!!

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    3,460
    Likes Received:
    67
    [Feb 28, 2011]
    thats just it! i mean this is a 325 or 330... £40k car almost & lovely at that...

    its not even an M badge either its an M3 badge!!

    id also love to talk to this guy and proper get him going!! would say "ahhh lovely car there mate! is that one of those M3's?" haha! :lmfao:
    Last edited: Feb 28, 2011
    #6
  8. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    74
    [Feb 28, 2011]
    Haha why do they do it! lol There an Bora V6 going around Newport with an Audi RS badge on and an Ford Esort going around with an RS4 badge on the back?! I heard it makes them FASTER!:think:
    #7
  9. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    74
    [Feb 28, 2011]

    You should do that lol! He what he says haha. He might aswell got an used M3 aswell.
    #8
  10. S3RYE
    Offline

    S3RYE Interior Next!!

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    3,460
    Likes Received:
    67
    [Feb 28, 2011]
    yeh there is an even better one right near my work! its an old 5 series piece of dogs doo doo and it has wait for it "big orange stickers down it saying M5 lol!" im talking whole side of car! ill try and track it down and get some photos... it doesnt have a ///M kit a sport kit and even has one tail pipe haha! KNOB springs to mind!

    Yeh i love a wind up!! and he would be a great target....

    "so what engine do them M3's have?" pffft i bet he doesnt even know the answer & he'd give some random *****! bringing even more embarrassment!!
    #9
  11. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    74
    [Feb 28, 2011]

    Lmao i do love those ones when you see big writing down the whole side of the car. Aw dont your making me want to go hunt down all these cars with stupid badges on local to me now haha im gonna keep my eye out for them lol. I should of got a photo of the ford but me and my old boss were laughing too much. With the bora it was some woman in her 30s driving it she looked like a right nutcase lol :laugh: haha he probably tell you some 6.0 v10 haha ar$e
    #10
  12. Steve_N
    Offline

    Steve_N Derv Power

    Joined:
    Apr 20, 2008
    Messages:
    203
    Likes Received:
    0
    [Feb 28, 2011]
    My car check comes up with a 325I MSport, so to be fair it is an Msport and a 3 series so in his mind it is an M3..........on that thinking ive got an A4 sport so could i put an S4 badge on.........:think:LOL.
    #11
  13. auroan
    Offline

    auroan Active Member

    Joined:
    Jan 28, 2004
    Messages:
    1,671
    Likes Received:
    5
    [Feb 28, 2011]
    What..... like some people on here who put S3 bumpers etc on there A3s leaving the S3 badges on ?

    :eyebrows::yes:
    #12
  14. S3RYE
    Offline

    S3RYE Interior Next!!

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    3,460
    Likes Received:
    67
    [Feb 28, 2011]
    sorta.... definately the same as having a non S3 & putting an S3 badge on it... if its a case of a steering wheel emblem im not fussed... But its not like this dude has a M3 bootlid that he just happened to leave the badge on!
    #13
  15. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    74
    [Feb 28, 2011]

    I'd say yeah its the same lol
    #14
  16. JS1500
    Offline

    JS1500 Howdy

    Joined:
    Sep 28, 2009
    Messages:
    1,168
    Likes Received:
    8
    [Feb 28, 2011]
    Hmmm, i've got 2 huge "POWERED BY PRATT & WHITNEY TURBINE ENGINES" stickers here...
    ...should I stick them in my back windows?

    Everyone will then know i'm rolling with (at least one) 1000bhp helicopter engine. Fo' sho'.
    #15
  17. Steve_N
    Offline

    Steve_N Derv Power

    Joined:
    Apr 20, 2008
    Messages:
    203
    Likes Received:
    0
    [Feb 28, 2011]
    There's a Focus ive seen around, with blacked out windows, performance stickers all over it and a huge dustbin sized zorst. You can hear it for miles as he has to rev the b*llocks off it to get anywhere as it is only a 1.4.(thanks mycarcheck)
    Would understand if it was young lad who hadnt delevoped a taste in cars yet, but he looks about 30ish......
    Last edited: Feb 28, 2011
    #16
  18. S3RYE
    Offline

    S3RYE Interior Next!!

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    3,460
    Likes Received:
    67
    [Feb 28, 2011]
    honestly, imagine what his kids,neighbours, mum all think of him haha!
    #17
  19. N8
    Offline

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    Joined:
    Jul 4, 2007
    Messages:
    17,161
    Likes Received:
    688
    [Mar 1, 2011]
    The title says BMW EPIC FAIL sounds about right
    #18
  20. peircey
    Offline

    peircey New Member

    Joined:
    Feb 26, 2011
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    [Mar 2, 2011]
    ^ This
    #19

Share This Page