1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Sarah's A3 - Man or Woman?

NHN Jul 2, 2010

  1. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    It was all Sarah's idea
     
  2. Watty

    Watty ..... (_!_) Sarah's A3s #1 Fan

    404
    0
    16
    And... it was great meeting the Audi gang too. Great bunch and friendly too.
     
  3. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    oi! Im hiding all the pics Watty!!!! Dont trust ya!!
     
  4. Watty

    Watty ..... (_!_) Sarah's A3s #1 Fan

    404
    0
    16
    Nige... Shade, If it's sunny at AITP, can we share and have one each, lol.

    And don't worry, any sort of comments are ok, I don't mind as Sarah in my eye's is a beauty with a nice bod to boot. Photo on it's way....
     
  5. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    hey its your wife, you have 1st choice of sides mate pmsl pmsl
     
  6. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    What if Leas there lol I aint got 3!!!! haa haaaaa

    Anyway, they aint that big! pmsl!
     
  7. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    Yeah right, the shade kept all the ASN cars cooler
     
  8. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    lol, im wearing a sheet over my head at AITP lol!
     
  9. Watty

    Watty ..... (_!_) Sarah's A3s #1 Fan

    404
    0
    16
    [​IMG]
     
  10. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    Make sure its white then it will keep em cooler pmsl
     
  11. paddy

    paddy Audi=No fault code, no idea

    5,152
    133
    63
    My mum warned me about people like you lot !
     
  12. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    hhaaaaaa Paddy, see told you that you should have come along for a giggle!!!! We are as mad as hatters!!! lol

    Theres going to be a BBQ so i'll cook you a burger!!!
     
  13. paddy

    paddy Audi=No fault code, no idea

    5,152
    133
    63
    Its a mans place at the BBQ....You can clean my car and i might find you a sausage :faint:
     
  14. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    lol, Id prefer to clean the car....hate cooking! As for the sausage... I wouldnt shout you've a spare going! lol

    cooooeyyyyy Aythreeeee!!! lol
     
  15. Watty

    Watty ..... (_!_) Sarah's A3s #1 Fan

    404
    0
    16
    Did anyone want me to post some pics, so you can make your own mind up?

    Also, thanks to all that have pm'd Sarah regarding my recent op, thanks for all your kind thoughts etc., very much appreciated.
     
  16. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    607
    113
    :yes:
     
  17. jojo

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator Team Daytona Audi S3 quattro Audi A6 Audi Avant Owner Group

    28,846
    3,507
    113
    Don't do it! :no:
     
  18. Foxmeister

    Foxmeister Fired Up!

    1,785
    7
    38
    This sounds interesting....
     
  19. Watty

    Watty ..... (_!_) Sarah's A3s #1 Fan

    404
    0
    16
    Here's one I took today....
    [​IMG]
     
  20. scottie123

    scottie123 (●̮̮̃•̃) (●&#

    1,972
    2
    36
    LOL Just seen this thread!

    Top work Nige :)

    Hat's of to Sarah and Watty for being uber cool :thumbsup:
     
  21. PH1L

    PH1L Gievf Buckets

    3,851
    40
    36
    how did i miss this gem of a thread :laugh:, anyway id no doubt sarah was a woman most of the knowlage was obtained through questions behind the scenes! top lass and im sure shell no doubt be one of the first lot over at the s3 when i pop round to aitp (still provisional arggggggggggggggghh!)
     
  22. scottie123

    scottie123 (●̮̮̃•̃) (●&#

    1,972
    2
    36
    Watty, Your style is impecable!
     
  23. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    Dead right Phil, I will be the first!!! cant wait to see it and your good self. You've been a great mate so thank you! x
     
  24. PH1L

    PH1L Gievf Buckets

    3,851
    40
    36
    haha no problem i might be stuck in the car if i get the buckets by then ill be married to them :)
     
  25. 1wheelonly

    1wheelonly cabriolet VCDS Map User

    2,381
    111
    63
    thats for all the ass men, im a boob man !!!!!! lol can u get her to turn round ??? lmfao
     
  26. Watty

    Watty ..... (_!_) Sarah's A3s #1 Fan

    404
    0
    16
    Lea, got loads mate.
     
  27. 1wheelonly

    1wheelonly cabriolet VCDS Map User

    2,381
    111
    63
    emptied my pm box dave so its ready for large files mate , lmfao
     
  28. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    _i_kt_as_r
     
  29. crazy88

    crazy88 Loving the anonymity

    4,939
    437
    83
    FIT!!!!!!!!
     
  30. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    607
    113
    .....but my gosh don't she know it:music:
     
  31. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    Oi ! Aythreee , no I was told to stand there while he took some pics, I always do as I'm told!!!! lol
     
  32. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    607
    113
    Yeah yeah! :happy:
     
  33. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    I agree I find that hard to believe lmfao
     
  34. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    you dont think straight these days Nige, your levels are all up so its scramblin your head! lol!!!
     
  35. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,298
    1,701
    113
    Which one?
     
  36. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    haa haa both knowing you!

    Anyway, after the op he's just had I aint arguing with him! I do as im told at the mo.. :p
     
    Last edited: Jul 12, 2010
  37. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Lies
     
  38. jojo

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator Team Daytona Audi S3 quattro Audi A6 Audi Avant Owner Group

    28,846
    3,507
    113
    Watty = :whip:

    Oooeer. :laugh:
     
  39. crazy88

    crazy88 Loving the anonymity

    4,939
    437
    83
    Thread revival on the basis of Aythreee's newest thread of good threads. Haven't seen Sarah around for ages...she seems to have got bored of the random threads that are made :(
     
  40. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Staff Member Moderator

    5,920
    30
    38
    Nope definately not got bored and thanks for missing me!! Sorry been ill with Swine Flu and our pet dog died so not really been in the mood.

    I have had a few giggles at Aythrees threads, hes getting worse!
     

Share This Page