1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Post pics of your A3/S3

silver75 Jun 22, 2007

  1. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    @ Like Bowen - I agree with Deeman88, good start as something is better than nothing :) I would advise a nice size DownPipe(faster Turbo Spool),TIP + Remap(Good Boost increase), you will deff notice the difference. depending on the condish of your current TIP(stock) they do tend to collapse under pressure(Remapped) and are very small (bottleneck shaped) The after market silicone pipes are stronger + larger than stock as mentioned. I personally have to get started on mine but things are damn expensive here in SA. At a later stage i would advise you to do a FMIC if you would like to go stage 2 Remapping. What engine do you have btw? Cheers buddy keep well
     
  2. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    My mum would chew you up..... Tiny ;)
     
  3. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    @S3Olly - I am sure Tuffty or Bill@B5 would be able to answer that for you soon buddy. They are really good with cars....well most of the guys on this forum are fantastic for advise,etc :) Best of luck. Cheers
     
  4. ruffrida

    ruffrida Well-Known Member

    1,926
    313
    83
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    Dude for good advice your best starting a thread, not that many look through here or usually dont respond in detail as its a pics thread.
     
  6. Cobra88

    Cobra88 Active Member VCDS Map User Audi A4 Audi Avant Owner Group TDi

    553
    70
    28
    Yay another tdi ;)

    colour is very different mate
     
  7. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    @Ruffrida - Very nice buddy, nice colour aswell, enjoy your time as a ASN family member :) Cheers
     
  8. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    Rufrida you from Wigan or Leigh then lol
     
  9. Danio

    Danio AUDI-MANIACS.COM

    214
    22
    18
    Pemberton, lol:hi:
     
  10. deeman88

    deeman88 Watch this space...

    418
    10
    18
    Nice lookin car you got there :)
     
  11. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    @Deeman88 & JustinA3 - couldn't agree more D, J's car looks great :) with those Porches rims really suit it well IMO, maybe a extra set of coilies to drop it even more.....but......he's got other great plans :) lets wait and see :rockwoot:Cheers guys KEEP WELL :)
     
  12. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    Thats what I said to the cock that sent me on my way. After waiting 4 weeks after the paint inspection. Fkn paint bubble wtf !!
     
  13. superkarl

    superkarl MAN OF STEEL

    9,553
    2,453
    113
    still full of old peoples homes :( i travel to manchester for meets, and lately been invited to some in preston, which isnt too far.
     
  14. Metro

    Metro Error

    381
    3
    18
    I've got a good friend who lives in Preston and my grandparents in Southport lol. If I decide to make the long journey back to see them I'll shout up and try and arrange a meet (when my cars better again and not pulling wobblies when i put my foot down) I bet the see front is a well good road to bomb it down, although I remember it being very... Up and Down.. Lol
     
  15. superkarl

    superkarl MAN OF STEEL

    9,553
    2,453
    113
    alllllllllways full of old gits in micras doing -23mph! bumps get worse every year!
    if you're ever this way, drop me a pm and we'l go granny racing on that very road lol
     
  16. Metro

    Metro Error

    381
    3
    18
    Sounds like a plan mate! Got no plans to go but might be up soon just for the crack of granny racing xD
     
  17. S3_Olly

    S3_Olly Full Throttle

    275
    0
    16
    Metro... that a nice looking S3 you have got the and looks good on those rims, are they the Audi rs4 rims.
    im looking for a slitter similar to yours, that wouldnt happen to be a seat lean splitter would it.

    Anyway keep up the good work with the S3 very tidy motor :rockwoot:
     
  18. S3_Olly

    S3_Olly Full Throttle

    275
    0
    16
    Anyone know of any South Yorkshire Meets this summer
     
  19. Metro

    Metro Error

    381
    3
    18
    XD I wish it was mine mate, that's superkarls car! I've only got an a3
     
  20. superkarl

    superkarl MAN OF STEEL

    9,553
    2,453
    113
    :icon_thumright:
    rs4 wheels. and an LCR splitter yeh, only about £30 from seat.
    thanks for the comments
     
  21. Solyarkin

    Solyarkin Member

    190
    20
    18
    Moscow spring ( -9c, and snow ) =(
    summer tires)

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Pedrosousa, MURRAYS444 and S3lvo like this.
  22. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    That S3 looks baddass buddy, keep it up. very well done. does need a washer cap though :) cheers
     
  23. s3 Hoggy

    s3 Hoggy Whats going on???

    1,716
    158
    63
    That car is so awesome! We need more Videos now!
     
  24. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    Now god damn it !! Looks ace:thumbsup:
     
  25. Solyarkin

    Solyarkin Member

    190
    20
    18
    ok ok) thanks) video and photos coming soon)
    but i think today haldex die again)
    1-2-3-4 gear in drift, and 8k rpm, it's soooo fun)
    other drivers are scared)))

    can give only this now
    Audi S3 8L GT35R RRR-Customz - YouTube
     
  26. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    @Solyyarkin - Since when did they allow porn on ASN?? Very nice buddy,Big power there :) Cheers
     
  27. Solyarkin

    Solyarkin Member

    190
    20
    18
    [​IMG]
     
    Pedrosousa likes this.
  28. S3_Olly

    S3_Olly Full Throttle

    275
    0
    16
    Hi Guys does anyone know where to get an Audi S3 8L black badgeless front grill from as i cant seem to get hold of one and the ones i have seen say they aren't compatable.

    Cheers
     
  29. gregor571

    gregor571 Member

    76
    8
    8
    horosha mashina :icon_thumright:


     
  30. gregor571

    gregor571 Member

    76
    8
    8
    I've tried to be "creative" today....

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  31. deeman88

    deeman88 Watch this space...

    418
    10
    18
    looks really nice bro. looks like its from Gran Turismo 5!! i like
     
    gregor571 likes this.
  32. gregor571

    gregor571 Member

    76
    8
    8
    The pictures were taken in San Floriano (Italy) in a village near my home...
     
  33. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    Job well done of the pics, i agree with Deeman88, looks great and like GT5 :) cheers
     
    gregor571 likes this.
  34. Jimgrim77

    Jimgrim77 Member

    957
    21
    18
    Love the scenery!
     
  35. S3 Rav

    S3 Rav Well-Known Member

    2,825
    30
    48
    Have spent the last few days detailing mine. Will get a proper thread up when have a chance but here's a taster of things to come

    [​IMG]
     
  36. S3_Olly

    S3_Olly Full Throttle

    275
    0
    16
    WOW nice bush S3 RAV lol :rockwoot:
     
  37. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    :cool:
    Some effort gone in there fella.
     
  38. Jimgrim77

    Jimgrim77 Member

    957
    21
    18
    Loving all these artistic pics! Should have got a nude model to provide the reflection in this one instead Damo!
     
  39. ChaddyA3

    ChaddyA3 Member

    254
    7
    18
    Wow!! That is one clean AsS :) well done buddy, Cheers
     
  40. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    Chaddy you was ment to be checking his motor not his ass lol
     

Share This Page