1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Number plate plinth

Newbos Oct 1, 2012

  1. Newbos

    Newbos Member

    115
    1
    16
    Hi all

    I got a price of £50 just for the above from my local Audi dealership, anyone else think that's is expensive just for the plinth.

    Thanks
    Simon
     
  2. Av4nt

    Av4nt Well-Known Member Team V10 Team Sprint quattro s tronic saloon Audi S6

    1,510
    386
    83
    Lol knowing audi... Its probably only 99p but £49.01 to have it screwed on
     
  3. D2NY G

    D2NY G Well-Known Member

    1,088
    132
    63
    go on ebay mate 50 quid is a joke!
     
  4. Newbos

    Newbos Member

    115
    1
    16
  5. ben.w93

    ben.w93 Member

    213
    22
    16
    You need the signature rings on the grill, I personally think they look naff without.
     
  6. D2NY G

    D2NY G Well-Known Member

    1,088
    132
    63
    Hey :)

    Grills look decent pal, i prefer badges on the front tho me.

    Them grills are for non sline bumpers tho keep that in mind
     
  7. Newbos

    Newbos Member

    115
    1
    16
    Yeah i know, i realized after i posted. To be honest my grill is pefect, but the plinth is a like a dart board with multiple plate switches.
     
  8. D2NY G

    D2NY G Well-Known Member

    1,088
    132
    63
    should try the bay, get one loads cheaper than tht lad if ya grill is in decent condition.

    i smoothed mine and painted it, so theres another option for ya
     
  9. Newbos

    Newbos Member

    115
    1
    16
    What did you use to smooth it?
     
  10. D2NY G

    D2NY G Well-Known Member

    1,088
    132
    63
    fiberglass and body filler son
     
  11. Newbos

    Newbos Member

    115
    1
    16
    lol brave! i think ill hold out for one
     
  12. D2NY G

    D2NY G Well-Known Member

    1,088
    132
    63
    haha no worries sure sumut wil come up on ebay tbh, one someone breaking one maybe
     
  13. Wrath

    Wrath Well-Known Member

    1,196
    41
    48
    You meaning the plate filler? Just get some Di-Noc and wrap it, takes 5 minutes. Mines still perfect after year or two.
     
  14. hades-

    hades- Yorkshire & Humber Rep. Regional Rep VCDS Map User

    9,468
    645
    113
    are you after the usa style one
    or 1 with plate recess ?
     
  15. Newbos

    Newbos Member

    115
    1
    16
    not fussed i dont think, however the front plate i want to put on is shortened so i suppose a flush plinth would suit better.
     
  16. astradti16v

    astradti16v Member

    54
    0
    6
    Any pics of a car with the plinth fitted?
     

Share This Page