1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Non Audi : Saw a Cayenne today

Discussion in 'Other Brands & Models' started by mramage, Jun 21, 2003.

  1. mramage
    Offline

    mramage Member

    Joined:
    Jan 5, 2003
    Messages:
    516
    Likes Received:
    4
    [Jun 21, 2003]
    Yep, driving out from Glasgow. Saw this thing in my mirror. First thought : Why is that 911s lights at the height of my rear window? /ubbthreads/images/graemlins/lol.gif

    Hey, that 911s been on Steroids! Oh, and it's been whacked by the ugly stick a bit too often.

    They're fecking huge! And Uuuuuuuugggggllllllllleeeeeeeee.
    /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif /ubbthreads/images/graemlins/vomit.gif
    Huge wheels and possibly the biggest tyres I've seen on a car? Car? Can we call it that?

    I was in a 30 dual carriageway zone at the time when it went past. Pulled up behind it at the lights. I could see underneath a little, the exhaust was massive, probably about the size of my boot! /ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif

    I really couldn't get over how big and ugle it was. Reminded me of those US Excursion things or such like. Biggestly, ugliest thing I've seen in a long time.

    Did I mention it was big and ugly?? /ubbthreads/images/graemlins/grin.gif /ubbthreads/images/graemlins/grin.gif
    #1
  2. Ads

    Ads

    [Sep 23, 2014]

  3. MushroomMan
    Offline

    MushroomMan Sucemabite

    Joined:
    Mar 12, 2003
    Messages:
    343
    Likes Received:
    0
    [Jun 21, 2003]
    Yeah mate that was me. I'd just been back with the bitches at the house and we decided to make it real on de big road man. Sorry I was driving so slowly but when you've three fat lips surrounding your precious mumbo you've gotta take some serious caution.

    Cayennio ma boy. Dig them funky fat rubber inches!
    #2
  4. Drystone
    Offline

    Drystone Member

    Joined:
    Jan 3, 2003
    Messages:
    177
    Likes Received:
    0
    [Jun 21, 2003]
    Bruno,

    I'm guessing by the time of your post that you were under the influence of one or more mind altering drugs /ubbthreads/images/graemlins/wink.gif, LMAO all the same. /ubbthreads/images/graemlins/grin.gif

    Mark,

    Don't you think the Cayenne is big and ugly? /ubbthreads/images/graemlins/wink.gif Our boss has just taken delivery of a 911 Turbo, for himself, and a Cayenne for his missus, even if they are big and ugly it must look pretty damn impressive when those two are parked next to each other on the drive. /ubbthreads/images/graemlins/cool.gif

    Still can't believe Porsche have made such a bad looking motorcar. /ubbthreads/images/graemlins/confused.gif

    Cheers,

    Christian
    #3
  5. AndyMac
    Offline

    AndyMac Moderator Staff Member Moderator

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Messages:
    9,833
    Likes Received:
    31
    [Aug 8, 2003]
    It's hardly surprising seeing as Porsche haven't designed a new car for 30 years!
    #4

Share This Page