1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nicest A3 Ive Ever Seen Have a Look

DSG TDI Jan 27, 2011

  1. DSG TDI

    DSG TDI Member

    95
    0
    6
  2. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    oh dear
     
  3. James.Asbri

    James.Asbri Vorsprung Durch Technik

    1,176
    18
    36
    That just ruins the Audi full stop
     
  4. DSG TDI

    DSG TDI Member

    95
    0
    6
    poor thing lol.
     
  5. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya saloon TDi

    15,164
    1,123
    113
    Its a giant booger!!
     
  6. James.Asbri

    James.Asbri Vorsprung Durch Technik

    1,176
    18
    36
    But the bit that makes me laugh: Custom paint and upgraded alloys which is supposed to make it sound better, may get excited until you open the link haha
     
  7. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Moderator

    5,920
    30
    38
    Yuk!
     
  8. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    my thoughts exactly
     
  9. DSG TDI

    DSG TDI Member

    95
    0
    6
    but to be fare it does say in the add that it has solid paint thats got to be a plus point lol.
     
  10. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    solid how in a booger way lol
     
  11. sijones

    sijones Member

    160
    1
    16
    I feel sick.......
     
  12. circleswim

    circleswim Lacks Car Funds...

    192
    0
    16
    That is truly dreadful.
     
  13. DSG TDI

    DSG TDI Member

    95
    0
    6
    if that was my car i would scratch the paint off with a brick.
     
  14. sub39h

    sub39h Active Member

    2,502
    7
    36
    i don't see why everyone's getting so worked up.

    i think it's nice











    (just kidding)
     
  15. CMD

    CMD Pointing Forward's!!!!!!!!!

    3,015
    17
    38
    The sad thing is some mug will buy it.
     
  16. rOb_A

    rOb_A Active Member

    1,488
    63
    36
    :ohmy: .................


    :no:
     
  17. hades-

    hades- Well-Known Member VCDS Map User

    9,482
    646
    113
    iv seen it in person
    god you should have seen his B6 !!!

    and he said mine was overdone
     
  18. Bugsy_27

    Bugsy_27 Vorsprung Durch Technik

    653
    8
    18
    :ninja: SHOCKING!!

    Nice aston martin in the back ground
     
  19. CHRIS555

    CHRIS555 DOPE with added OCD

    1,970
    10
    38
    Do you think he was trying to replicate this........

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Blueie

    Blueie He who dears' wins!!

    348
    2
    18
    What was he thinking!
     
  21. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    hahaha , did you be sick form seeing it or did it give you nightmares
     
  22. DSG TDI

    DSG TDI Member

    95
    0
    6
    that s3 from castle combe was mental id have it even tho its lime green.
     
  23. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    612
    113
    I think they were attempting to achieve this........

    [​IMG]

    ............but ended up creating an Incredible Piece Of ****.
     
  24. Sarah's A3

    Sarah's A3 MODERATOR V6 S3 Hybrid Moderator

    5,920
    30
    38
    TBH I like the Lime Green. If it was Green with black grill etc, could look good!
     
  25. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    thats what it is he thinks with a car like that he can be in the next fast and furious
     
  26. 1animal1

    1animal1 The Clar!! it mouves!!! VCDS Map User

    9,978
    36
    48
    I had a good chat with this guy, was a film producer and had an RS4 raced up IIRC.... they had to do some major repair work to that car that day :) couldnt beleive how much wasn't actually standard, literally everything was ripped out and refitted

    anyway, back on topic...seeing as the piece of **** is already in Sheffield means it has a greater chance of remaining here, think im gonna go and stab my own eyes :(
     
  27. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    thats a nice looking hardcore a3 i think looks good in black and green but the other THING is ready for the scrap heap lmfao
     
  28. hades-

    hades- Well-Known Member VCDS Map User

    9,482
    646
    113
    dont wish it to stay in sunny sheff ffs
    anyway its from bradford
     
  29. 1animal1

    1animal1 The Clar!! it mouves!!! VCDS Map User

    9,978
    36
    48
    yeah totally agree mate - the race car really had nothing of an A3/S3 left in it...the whole car was custom race specced, interior, dash, engine,loom etc etc..nothing was what came in the car - cant remember what engine it had

    Bez, fingers crossed....its in Bradford? is that wishful thinking?? 'Sheffield car centre' .... thats never a car!!
     
  30. sub39h

    sub39h Active Member

    2,502
    7
    36
    that is awesomeeee
     
  31. Ash B

    Ash B Well-Known Member

    5,831
    85
    48


    That A3 is just wrong and what was he thinking. Lol if he did FAIL.
    I'd much rather that S3 lol it can have move aswell.
     
  32. hades-

    hades- Well-Known Member VCDS Map User

    9,482
    646
    113
    i bought a A3 from that place nice car for my daughter
    used about 1 ltr of oil a day took it back
    he had head done wasnt head anyway
    go got it back still same problem send it to my garage the head bolts were loose idiots
    got my full money back tho
    have you herd of M5 conversions in sheff
     
  33. I oOEddOo I

    I oOEddOo I Member

    340
    15
    18
    i chunder
     
  34. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    612
    113
    i aythreee.

    pleased to meet you.
     
  35. I oOEddOo I

    I oOEddOo I Member

    340
    15
    18
    thanks nice to meet you too
     
  36. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Site Sponsor Regional Rep Gold Supporter Team Brill Red Audi A3

    7,262
    356
    83
    lol
     
  37. 1animal1

    1animal1 The Clar!! it mouves!!! VCDS Map User

    9,978
    36
    48
    wife for sale - can cook, can farm her own veg, fertile - 200 rupees
     
  38. oiskiboiski

    oiskiboiski YNWA WOY,ALEAST FOR NOW!!!

    29
    0
    1
    Damn,i gotta get me one of those !!!
     
  39. Nilz

    Nilz Defo worth the wait :) Team Ibis TFSI Owners Group quattro Audi A4 S-line owners group saloon Manual

    11,364
    903
    113
    He does have a good phone number though!! ;)

    Thats about it really....lol
     
  40. Yappy

    Yappy A4 b6 TDI V6 Quattro Sport

    150
    0
    16
    It's the most hidious piece of **** I've seen with an audi badge on it and why oh why do it to a1.6 if you make something look like a bogey make it fast like a sneeze and so that people don't hurt their eyes with the ugliness
    F*#king yuk
     

Share This Page