1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

New Small Audi - coming out soon

TDIQ Jul 4, 2011

  1. TDIQ

    TDIQ 8L > 8P > 8V

    777
    6
    18
    Check out this bad boy
    [​IMG]
    [​IMG]

    Coming 2013 apparently.
     
  2. slepy

    slepy Extremely smart and handsome person. VCDS Map User

    2,070
    311
    83
    ouch...
     
  3. jojo

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator Team Daytona quattro Audi S3 Audi A6 Audi Avant Owner Group

    28,826
    3,479
    113
    Is it called an A0.5?
     
  4. TFLUFF

    TFLUFF New Member

    13
    0
    1
    What crazy f**ker would put all that energy into that! ha ha
     
  5. AR-rkon

    AR-rkon Mod back in a "B" Staff Member Moderator Regional Rep Team V6 Team Silver Audi A6 Audi A4 Audi Avant Owner Group

    1,912
    164
    63
    :wtf:
     
  6. Sandra

    Sandra Moderator Staff Member Administrator Moderator TeamMisano TFSI Owners Group Gold Supporter quattro Audi S3 s tronic

    25,414
    8,501
    113
    Omg, someone take the audi rings off that car, it looks more like a corsa.

    Sent from Sandra's Ipad
     
  7. Paullie

    Paullie Banana Menace! VCDS Map User

    2,076
    288
    83
    God, I hope no one tells the owner his car looks like a Corsa, he'll have a fit, lol.
     
  8. Solly

    Solly My XBL GT - ii solly uk ii

    927
    6
    18
    Ahahaha get me one of them :D
     
  9. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    607
    113
    The bonnet vents spoil it.
     
  10. Paullie

    Paullie Banana Menace! VCDS Map User

    2,076
    288
    83
    Lol yeah, along with all the other bits he's stuck on it, Ads. Those vents are from an Astra MK3 GSi.
     
  11. S3 AUO

    S3 AUO Member

    201
    10
    18
    oh dear god
     
  12. Sandra

    Sandra Moderator Staff Member Administrator Moderator TeamMisano TFSI Owners Group Gold Supporter quattro Audi S3 s tronic

    25,414
    8,501
    113
    Seriously, they need to get the rings off the front off that car.
     
  13. tyrrelll

    tyrrelll Lukey.T

    226
    4
    16
    wow, i have no words for that......
     
  14. jojo

    jojo Looking for Boost! Staff Member Moderator Team Daytona quattro Audi S3 Audi A6 Audi Avant Owner Group

    28,826
    3,479
    113
    I was just thinking how the wheels must be worth more than the car itself there.
     
  15. AR-rkon

    AR-rkon Mod back in a "B" Staff Member Moderator Regional Rep Team V6 Team Silver Audi A6 Audi A4 Audi Avant Owner Group

    1,912
    164
    63
    Jo, the audi rings are worth more than a Corsa in my eyes :lmao:
     
  16. Sandra

    Sandra Moderator Staff Member Administrator Moderator TeamMisano TFSI Owners Group Gold Supporter quattro Audi S3 s tronic

    25,414
    8,501
    113
    Its a truly ugly squashed up motor.

    Sent from Sandra's Ipad
     
  17. Peachy

    Peachy Member

    225
    23
    18
    Urgh! I love those wheels though, I miss them on my Lupo.
     
  18. day

    day Stoke on Dread

    32
    0
    6
    I hope that don't come out..
     
    Last edited: Jul 20, 2011
  19. ashleyrms22

    ashleyrms22 New Member

    5
    0
    1
    Audi is my favourite car brand and i always wised they come out with the small car with an competitive pricing.
     
  20. Mike071288

    Mike071288 Active Member

    287
    26
    28
    i have no idea why people do this, do they think people are going to walk up to it and say "o what a nice AUDI".

    Although those wheels are sweeeeett, shame about the rest of the car.
     
  21. Lings

    Lings Active Member

    2,059
    31
    36
    Hoax?>
     
  22. AR-rkon

    AR-rkon Mod back in a "B" Staff Member Moderator Regional Rep Team V6 Team Silver Audi A6 Audi A4 Audi Avant Owner Group

    1,912
    164
    63
    Well, yeah lol it's a Corsa "b"
     
  23. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    I dunno what's worse. People who do this or people who actually think it's an Audi :laugh:
     
  24. tom792

    tom792 Boost Addict :)

    94
    0
    6
    :puke2:not good such a shame because some corsa b's actually look good done up,

    (while writing this even the misses is taking the piss, god knows what you lot will say haha)
     
  25. Andy Crooks

    Andy Crooks Well-Known Member

    1,443
    144
    63
    brings the name "audi" down to cheapo cars level
     
  26. s3dave

    s3dave TFSI Hybrid Supporter

    10,110
    736
    38
    That must be the entry level model, checkout there new flagship.....

    [​IMG]
    Uploaded with ImageShack.us
     
  27. DaveA3

    DaveA3 Audi A-Trizzle!

    2,370
    15
    38
    why the f*ck did they ruin a perfectly good beamer
     
  28. AR-rkon

    AR-rkon Mod back in a "B" Staff Member Moderator Regional Rep Team V6 Team Silver Audi A6 Audi A4 Audi Avant Owner Group

    1,912
    164
    63
    Oh dear... At least it's improved the Beemer, 4 rings always will :)
     
  29. Pauljamescaton

    Pauljamescaton Member

    238
    6
    18
    :wtf: is going on here..... why? :lmfao:
     
  30. Wizza

    Wizza Member

    750
    15
    18
    Oh christ!

    I completely disagree with turninga car into something it isn't!
     

Share This Page