1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  1. L60N

    L60N Guest

    0
    0
    0
    I was gonna shower another MODDING thread with funny images but felt it would be better recieved on its own. so prepare for some seriously nasty work to take all your frustrations out on :)

    Starting with this Corsa, poor thing looks like its begging to be put out of its misery!

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. L60N

    L60N Guest

    0
    0
    0
    Wrong:

    [​IMG]

    Downright rude-boy:

    [​IMG]
     
  3. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
    Ohhhh yeah:

    [​IMG]
     
  4. L60N

    L60N Guest

    0
    0
    0
    ohHHH YEAHHH?

    beat this badboy Audi:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
    My girlfriend was trying to get me to be more in touch with my feminine side, so I decided to try a thong

    [​IMG]
     
  6. L60N

    L60N Guest

    0
    0
    0
    I honestly dont think i can top that. :lmfao:
     
  7. mitch78

    mitch78 Active Member

    2,350
    4
    38
    :thumbsup:
     
  8. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
    Well after that episode, I was asked to become a bit more masculine. I don't care what anyone says, but my comic collection tells me that batman rocks, so there was only one way to go:

    [​IMG]
     
  9. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
    There is something however a little disturbing about this one....

    [​IMG]

    :wtf:
     
  10. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
  11. Kontraband

    Kontraband Active Member

    2,000
    2
    38
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :haha::haha::haha::haha::haha:

    unnecessary largeness
     
  12. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
  13. PaulAr

    PaulAr S3 (8P)

    4,073
    186
    63
    Seriously though, who the **** does this to their car?

    Its damn offensive.

    Gobsmacked.:Flush:
     
  14. JohnS3

    JohnS3 Active Member

    3,032
    5
    38
    That's Barfs flying Winnebago from Spaceballs!!!
    (May the farce be with you, etc...)
     
  15. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,328
    1,708
    113
    Unbelievable
     
  16. Markm49

    Markm49 Member

    111
    0
    16
    Nice:

    [​IMG]

    Even better:

    [​IMG]

    To top them all:

    [​IMG]
    :wtf:
     
  17. bacardi

    bacardi Active Member

    1,139
    0
    36
    it looks like its shat itself
     
  18. bacardi

    bacardi Active Member

    1,139
    0
    36
    Sooooooooooooooooooooo wrong!
     
  19. Markm49

    Markm49 Member

    111
    0
    16
    :laugh:
     
  20. Con S3

    Con S3 C7 Audi RS6 PE

    186
    51
    28
    What did that even used to be at all??? Anyone???
     
  21. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
    A pontiac fiero.

    There is another one here:

    [​IMG]

    And here's what someone managed to do with a humble beetle:

    [​IMG]
     
  22. Teejay

    Teejay winning the school run grand prix

    306
    1
    18
    The most annoying thing about this pic is that it's real (not a photoshop) and the really, really annoying thing is that he has a matching Bugatti Veyron too!! More proof that money doesn't buy good taste!!

     
  23. MarcQuinlivan

    MarcQuinlivan Active Member

    2,539
    6
    36
  24. Iggu

    Iggu Active Member

    1,229
    4
    38
    End of thread surely. Nobody can beat this
     
  25. jamiekip

    jamiekip Guest

    0
    0
    0
    And a mmatching maybach:

    [​IMG]
     
  26. mitch78

    mitch78 Active Member

    2,350
    4
    38
    :thumbsup:
     
  27. bluequattro

    bluequattro Member

    411
    3
    16
  28. mitch78

    mitch78 Active Member

    2,350
    4
    38
    :thumbsup:
     
  29. Con S3

    Con S3 C7 Audi RS6 PE

    186
    51
    28
    That's feckin' shocking ..................seriously!!!!
     
  30. Markm49

    Markm49 Member

    111
    0
    16
    [​IMG]

    Ok - I admit defeat.

    I mean seriously what the f.........:wacko:
     
  31. PNH80

    PNH80 Low life livin' the high life.

    1,633
    0
    36
  32. Oli.

    Oli. Member

    549
    5
    18
    I saw this actual car when I was in Dubai last year, just trying to find the pic now...


    Found it...

    [​IMG]

    [​IMG]

    It has an orange eleather/alcantara dash, headlining the lot!!!
     
  33. L60N

    L60N Guest

    0
    0
    0
  34. PNH80

    PNH80 Low life livin' the high life.

    1,633
    0
    36
    Isn't that orange Bentley by Mansory?

    I suggest you check out their website for other exotic cars they've butchered!!

    http://www.mansory.com/mansory.htm

    EDIT: Duh!!!..... I now see the 'MANSORY' reg!!!
     
  35. kettle

    kettle Member

    175
    2
    18
    we have to keep this thread going!!! makes me laugh
     
  36. JohnS3

    JohnS3 Active Member

    3,032
    5
    38
    Scrap.
     
  37. JohnS3

    JohnS3 Active Member

    3,032
    5
    38
    Is this the "Euro look" I keep reading about?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  38. JohnS3

    JohnS3 Active Member

    3,032
    5
    38
    Keeping with the Audi theme... A TT replica, well almost!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  39. Con S3

    Con S3 C7 Audi RS6 PE

    186
    51
    28
    Not a bad effort that haha!!

    :applaus:
     
  40. Teejay

    Teejay winning the school run grand prix

    306
    1
    18
    I don't think that TT belongs in this thread...

    I would never do it, but clearly done by someone with some idea and some ability to visualise what could look good.
     

Share This Page