1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  1. Birdy

    Birdy Member

    70
    1
    8
    Does anybody meet up in out area. Im in winsford if anybody get together. Be nice to meet some people with the same intrests lol
     
  2. RYes3

    RYes3 Active Member Team Nardo Audi RS3

    919
    198
    43
    Wow, small world! I'm in Winsford too!
     
  3. RYes3

    RYes3 Active Member Team Nardo Audi RS3

    919
    198
    43
    Not got a yellow S3 have you? Seen one going up and down the high street quite a lot!
     
  4. Audi Dynamik

    Audi Dynamik Well-Known Member

    2,217
    306
    83
    There is going to be a Rolling Road Meet up/Event in Rotherham Yorkshire next month on a Sunday if you are interested. It is 65 Miles/ 1 Hour 30 from Winsford (Probably abit to far you) If you are interested ?
    Although i am travelling 55 Miles for it from Manchester.
    Click the Bottom Link on my Signature for info :)
     
  5. Birdy

    Birdy Member

    70
    1
    8
    Yea thats me in the yellow lol. Can't belive that hahaha really is a small world
     
  6. Birdy

    Birdy Member

    70
    1
    8
    Hmmm sounds like a good run out to me might check that out nice one
     
  7. Spatula

    Spatula S3 8P

    257
    25
    28
    I'm about 20 miles from Winsford.. used to go to college at Mid Cheshire.. ( afew years ago mind.. )
     
  8. ruffrida

    ruffrida Well-Known Member

    1,926
    313
    83
    South Cheshire college for me (crewe) lol
     
  9. Spatula

    Spatula S3 8P

    257
    25
    28
    Ooooft.. hard luck buddy :haha: :D.

    I unfortunately studied music for 2 years in college, which subsequently meant that I had inadvertently wasted 2 years of my life..

    :thrashi:
     
  10. ruffrida

    ruffrida Well-Known Member

    1,926
    313
    83
    ++

    Was that like been in Glee for 2yrs lol??

    Yeh was for me sins, crewe is a grim hole!
     
  11. Spatula

    Spatula S3 8P

    257
    25
    28
    Haha! Glee? It was like being in a rock band for 2 years..... (I wish :noway:)
    Yeah Crewe isn't the nicest of places... It always seems run down to me, a bit like blackpool but not on the sea.

    Any news on a car/car auction bud?
     
  12. Slammedorion

    Slammedorion Active Member

    148
    32
    28
    Another northwest member... living in Crewe... :thumbsup:
     
  13. RYes3

    RYes3 Active Member Team Nardo Audi RS3

    919
    198
    43
    Sounds like we will have to get a meet sorted!
     
  14. Birdy

    Birdy Member

    70
    1
    8
    I was thinking the same thing lots of members creeping up here lol
     
  15. ruffrida

    ruffrida Well-Known Member

    1,926
    313
    83
    Awesome the NW crew growing larger by the day, me likes it !!

    Nah no news yet Spatula on the auction, waiting on some funds coming to me, soon as that hits the bank i will be there !!
     
  16. Spatula

    Spatula S3 8P

    257
    25
    28
    For a minute there I thought you said 'NW Crewe crew'..:no:.. lol.

    What're we all saying about a meet in the nearish future then??
     
  17. S3-Iain

    S3-Iain Member

    68
    1
    8
    Ill be up for a meet, I live in ellesmere port but end up quite often in Winsford when having a random drive haha
     
  18. dan1973

    dan1973 OCD clean

    301
    2
    16
    I would be up for a meet I am from the Warrington area.
     
  19. Tay

    Tay Active Member VCDS Map User

    449
    54
    28
    I'm also from Warrington, we could rival this Crewe meet idea :p
     
  20. dan1973

    dan1973 OCD clean

    301
    2
    16
    :rock:
     
  21. Birdy

    Birdy Member

    70
    1
    8
    Yea we need to get something sorted mayed when the weather picks up abit
     
  22. chris1008

    chris1008 Member

    118
    3
    16
    sounds good, i'm up for a meet
     
  23. Mikemc

    Mikemc Scooby Slayer VCDS Map User

    1,024
    37
    48
    I'm from warrington, Ill gladly pop out for a newt, though never been to any before, what goes on?
     
  24. Spudgun

    Spudgun Member

    76
    6
    8
    Another Warrington Lad (Lad? lol) here , I'm up for a meet. Someone post a time and a place , for poeple to shoot down :thumbsup:
     
  25. Tay

    Tay Active Member VCDS Map User

    449
    54
    28
    I'm in Warrington too, were pretty central to a lot of the northwest so an ideal location.
    We need an idea of what to do for a meet before location, maybe a drive on some good driving roads & pub carpark with potential to grab a bite to eat.
     
  26. The_life_pursuit

    The_life_pursuit New Member

    21
    1
    3
    I live Chester way and would be interested in attending if something is arranged....
     
  27. Tay

    Tay Active Member VCDS Map User

    449
    54
    28
    Hopefully while its getting closer to summer N8 will be planning a meet, as I know he intended to.

    Shall we start a discussion on what kind of meet people are interested in attending? E.g. Photos & Food, Driving Roads, RR day etc.

    I'd be happy to try and organise something if there was enough interest.
     
  28. ruffrida

    ruffrida Well-Known Member

    1,926
    313
    83
    That sounds like a good plan Tay, i have a friend who is more than happy to come take some pics of our pretty Audi's.

    Hopefully everyone else will have some input aswel !
     
    Sandra likes this.
  29. Sandra

    Sandra MODERATOR Staff Member Administrator Moderator TeamMisano TFSI Owners Group Gold Supporter quattro Audi S3 s tronic

    24,648
    7,733
    113
    Hey Adam, you got another audi? As for meets i will drop a pm to n8 see whats happening. :) x
     
  30. Turbo jay

    Turbo jay Leather repair specialist

    577
    69
    28
    I'd be up for this lads, hopefully we can get something sorted with the weather Warming up.
     
  31. Benisere

    Benisere Member

    99
    7
    8
    I'd be up for a meet completely new to Audi so would be good to meet people 'in the know'
     

Share This Page