1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Just a little game

Puddin Apr 3, 2013

  1. Smillie13

    Smillie13 Member

    933
    45
    18
    Surely this had got to be easier lol
     
  2. Puddin

    Puddin Member

    57
    6
    6
    Yep.... game on then is it? 48hr limit?
     
    Smillie13 likes this.
  3. Les 51

    Les 51 A pint of Diesel please!

    687
    2
    16
    Game on then.. is 48hrs enough ? ;)
     
  4. Smillie13

    Smillie13 Member

    933
    45
    18
    Plenty of time to find a shed lol
     
  5. Puddin

    Puddin Member

    57
    6
    6
    Haha... ive got a mk3 golf in my drive imo its not tacky tho but it is a shed. Lol
     
  6. Puddin

    Puddin Member

    57
    6
    6
    time is running, out. ive seen many cars driving on the road that are sheds, but im not going turn my car around to stalk to them lol anyone got anything yet?
     
  7. ESD1711

    ESD1711 Active Member

    691
    219
    43
    Haha I remember many moons ago doing this on another forum I used to be involved in. It really escalated shall we say haha!! f i remember correctly, some of the photos even made the local newspaper haha...... If I remember rightly, a couple of challenges included naky pictures next to a police car and also a picture of your car with all 4 wheels off the ground, without use of jacks.
     
  8. Ben S3 8P3

    Ben S3 8P3 Member

    313
    32
    18
    Seen this on other forums too. Would be a good laugh! Maybe if the thread was made sticky somewhere/a new proper thread made. There should be strict rules on the thread too, as in no talking other than posting up the competition pictures and setting a new challenge?
     
  9. Smillie13

    Smillie13 Member

    933
    45
    18
    Ive been stuck in work for days so still nothing from me :-(
     
  10. Smillie13

    Smillie13 Member

    933
    45
    18
    Looks as if time is nearly up on this one again, I thought this would be easy but I've not seen one shed - usually see plenty lol
     
  11. Ben S3 8P3

    Ben S3 8P3 Member

    313
    32
    18
    I expect because not enough people have seen the tread. Lets set the game up properly!
     
  12. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 saloon Team Akoya TDi

    15,164
    1,124
    113
    I can't even find the challenge amount the other posts.
    So I gave up.

    Can we clean it up and make it obvious as to what the challenge?
     
  13. Ben S3 8P3

    Ben S3 8P3 Member

    313
    32
    18
    +1

    New Sticky thread? Plus the rules posted in the first post etc?
     
  14. Ben S3 8P3

    Ben S3 8P3 Member

    313
    32
    18
    Shall I make a thread?
     
  15. Puddin

    Puddin Member

    57
    6
    6
    Yup, go for it.
     
  16. Dancertootz

    Dancertootz New Member

    4
    0
    1
    Hi...
     
  17. Ben S3 8P3

    Ben S3 8P3 Member

    313
    32
    18
    ScottD3 likes this.
  18. Ben S3 8P3

    Ben S3 8P3 Member

    313
    32
    18
    If theres anything I should change, let me know :D
     
  19. ESD1711

    ESD1711 Active Member

    691
    219
    43

Share This Page