1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

i know its childish but i could not help it!!

Discussion in 'A3/S3 Forum (8L Chassis)' started by ALPINE, May 12, 2010.

  1. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    [​IMG]

    i could not help it! lol
    #1
  2. Ads

    Ads

    [Sep 21, 2014]

  3. DJ_Troopa
    Offline

    DJ_Troopa K1 Driver

    Joined:
    Oct 30, 2008
    Messages:
    1,741
    Likes Received:
    13
    [May 12, 2010]
    LOL bit big isn't it!
    #2
  4. Welly
    Offline

    Welly VX220 SC Driver :)

    Joined:
    Aug 5, 2009
    Messages:
    10,699
    Likes Received:
    117
    [May 12, 2010]
    Brilliant!! Being childish keeps you young at heart mate, don't beat yourself up!

    Plus it's great fun!! :)
    #3
  5. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    lmfao!!! the last 15 mins have been the funniest ever!! just done the skool run, and you should see some of the looks i got from the lard arse mums! whilst the fittys were laughing the fat ones were throwing daggers at me and the missis!! ROFL i have not laughed so much in ages! lol
    #4
  6. NHN
    Offline

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    Joined:
    Jan 14, 2008
    Messages:
    27,320
    Likes Received:
    1,229
    [May 12, 2010]
    LMFAO, As much as I do find it funny, it just awaiting a nice fat keyed car mate.
    #5
  7. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    im insured fk em! lol
    #6
  8. NHN
    Offline

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    Joined:
    Jan 14, 2008
    Messages:
    27,320
    Likes Received:
    1,229
    [May 12, 2010]
    Yeah & I bet you will say that, when you see a fat bird has sat on it & crushed the fecker lmfao
    #7
  9. s3gav
    Offline

    s3gav Member

    Joined:
    Jul 19, 2009
    Messages:
    414
    Likes Received:
    1
    [May 12, 2010]
    lmao love it mate
    #8
  10. S3 BUH
    Offline

    S3 BUH Member

    Joined:
    Apr 14, 2010
    Messages:
    355
    Likes Received:
    16
    [May 12, 2010]
    haha made my day always wanted something like that on my car a friend had a really rude one on his till he got arrested for it lol :whistle2:
    #9
  11. S3 Nattie
    Offline

    S3 Nattie Quattro ist für sissies

    Joined:
    May 19, 2009
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    7
    [May 12, 2010]
    lmao thats really rude but true an funny lol

    Be prepared for some nice rolls/grooves on your bonnet
    #10
  12. NHN
    Offline

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    Joined:
    Jan 14, 2008
    Messages:
    27,320
    Likes Received:
    1,229
    [May 12, 2010]
    Care to elaborate.
    #11
  13. dantdi
    Offline

    dantdi ...

    Joined:
    Feb 3, 2008
    Messages:
    511
    Likes Received:
    4
    [May 12, 2010]
    [​IMG]
    Your's is next mate lol!
    #12
  14. 1animal1
    Offline

    1animal1 The Clar!! it mouves!!! VCDS Map User

    Joined:
    Dec 27, 2007
    Messages:
    9,981
    Likes Received:
    31
    [May 12, 2010]
    haha love it....very offensive but who gives a ****.... too many PC people out there :)

    i think it would have been better with "No fat chicks" on it's own :)
    #13
  15. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    but its factual with the "car will scrape bit!!" lol
    #14
  16. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    heres my other little one.... to take this piss out me self...

    [​IMG]

    tehehe!
    #15
  17. s3 Hoggy
    Offline

    s3 Hoggy Whats going on???

    Joined:
    Apr 4, 2009
    Messages:
    1,657
    Likes Received:
    98
    [May 12, 2010]
    Alpine looks like you've done a good job of removing the 1.8 badge mate!:p
    #16
  18. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    car came like it unfortunatly. no matter how much compound and elbow grease it will not come out. its etched into the paint :(
    #17
  19. NHN
    Offline

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    Joined:
    Jan 14, 2008
    Messages:
    27,320
    Likes Received:
    1,229
    [May 12, 2010]
    Had same issue, got some G3 on it & seems to have disappeared.
    #18
  20. finesse
    Offline

    finesse Active Member VCDS Map User

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    2,811
    Likes Received:
    10
    [May 12, 2010]
    :laugh::laugh:
    #19
  21. Prawn
    Offline

    Prawn My other car is a MINI!!!!

    Joined:
    Dec 8, 2006
    Messages:
    9,603
    Likes Received:
    1,357
    [May 12, 2010]
    was your car not originally a turbo then Alpine?
    #20
  22. mattyboy199
    Offline

    mattyboy199 Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2005
    Messages:
    1,706
    Likes Received:
    11
    [May 12, 2010]
    on ebay you can buy bye bye R32 stickers for edition 30 golfs which makes plenty of sense
    #21
  23. ALPINE
    Offline

    ALPINE Yes its diesel, now cry u lost

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    3,096
    Likes Received:
    2
    [May 12, 2010]
    yeh it was, you just cant see the T in that pic mate.

    yeh i see those lol... maybe when im mapped n ting! lol
    #22
  24. fingermouse
    Offline

    fingermouse thats me

    Joined:
    Sep 6, 2004
    Messages:
    3,771
    Likes Received:
    13
    [May 13, 2010]
    and then you come across a supercharged R32 and eat your words lol
    #23

Share This Page