1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

How Does S3 Feel Compared to a R32 ?

Yaks Apr 7, 2010

  1. warren_S5

    warren_S5 Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User

    7,210
    2,481
    113
    that said, I'm not sure I'd want to come up against a 335d MSport which has been remapped. I bet they go like stink. If I had to go the way of the dark side that would be right at the top of the list in coupe format. Beautiful and brilliant.
     
  2. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    Thats what Spin had Warren, he said mid range it made his Stage II + S3 look like this:

    [​IMG]
     
  3. warren_S5

    warren_S5 Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User

    7,210
    2,481
    113
    :haha:

    Do you know, I can well believe it. Whenever I drive a BM I always get out thinking 'I wish the Audi had that much feel'. I've not driven the 335d (only a 330d), and that was good.
     
  4. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    His was running 550ft-lb! Its a proper sleeper that car, very lurky, your right if I had an S3, I wouldn't be racing it either :ninja:

    I would just say, "at least my dash is nicer than yours" :laugh:
     
  5. warren_S5

    warren_S5 Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User

    7,210
    2,481
    113
    Is the right answer!
     
  6. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    N8 + Warren =

    [​IMG]
     
  7. warren_S5

    warren_S5 Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User

    7,210
    2,481
    113
    Being married it's not often I get told that!

    :icon_thumright:
     
  8. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    lmfao
     
  9. paddy

    paddy Audi=No fault code, no idea

    5,145
    130
    63
    Bad luck Nate he's married :bye:
     
  10. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    lmfao haha
     
  11. warren_S5

    warren_S5 Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User

    7,210
    2,481
    113
    But I'm also a ghey as my wife says I am for wanting a Ring sticker on the car!
     
  12. Haz1

    Haz1 Member

    223
    2
    16
    In that case go all out while your in doubt of your sexuality and get this done:

    [​IMG]
     
  13. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    Theres hope yet! lmfao haha
     
  14. warren_S5

    warren_S5 Moderator Staff Member Moderator VCDS Map User

    7,210
    2,481
    113
    now that's a bit extreme, even by my standards. Golden balls roundabout, Swindon.....
     
  15. PaulAr

    PaulAr S3 (8P)

    4,073
    186
    63
    I hear you:icon_thumright:
     
  16. Haz1

    Haz1 Member

    223
    2
    16
    Haha, I know. If you see that as extreme then your not went fully over to the poop-chute side yet lol :icon_thumright:

    I had a similar experience but it wasn't with a diesel, it was this poser driving a DB9 alone in the car both windows full down, blasting some inde music. He had a fag in the tips of his Y fingers while he tapped it out of the window in the most poofyiest of fashions. Had sunglasses on his forehead with spikey bleached blonde hair and also was wearing a pink shirt with a grey suit vest he looked at me and saw that I was "only" in a s3. We where at the lights and ahead of us the lane becomes one about 300 yards down the road (so he would need to overtake me or go behind) so he thought this will be easy , I think he put his car in lauch control since his engine was idling quite high (btw the V12 roar :wub:). So I said Im not getting humilated by this ghey weirdo, so I took my traction control of revved the car at 3.5K rpm and this must have been amongs the best lauches I've done EVER, the s3 pulled off the line about a one and a half car length from the DB9 and he joined the lane in behind me and after that he was tailgating behind me from one side to another like a manic and I just drove at the normal speed haha, he was well pissed off!! :asskicking:MTM stage 2 S3 FTW
     
  17. beanoir

    beanoir Large Member

    2,171
    30
    48
    I don't suppose my missus would like a picture of her ring on the back of my car either! ;)
     
  18. The Maestro

    The Maestro S3 ~ MTM 330BHP ~ Milltek TBE

    325
    1
    16
    Nice one - so he had a good look at the badge, from behind ... one he won't forget.

    Sweet
     
  19. PaulAr

    PaulAr S3 (8P)

    4,073
    186
    63
    Indeed.
    Highlighting just how potent these little posh Golfs can be without too much effort:icon_thumright:

    cheers
    Paul
     

Share This Page