1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Help me find this song name plz!

A3_Turbo Jun 4, 2007

  1. A3_Turbo

    A3_Turbo Swaying towards IHI....

    1,464
    0
    36
    think its quite old its just been re-released.

    Its a club tune, " its not over not over yet" thats all i can remember from it!

    Its really annoying when you have a song in your head and you dont know the name of it!

    Any help would be appreiciated!

    Cheers
     
  2. DPM

    DPM Site Sponsor Site Sponsor

    4,885
    171
    63
    'Grace - Not Over Yet' or the more recent remix by 'Planet Perfecto - Not Over Yet'
     
  3. Randomjim

    Randomjim Active Member

    2,752
    3
    36
    Its by the klaxons
     
  4. Randomjim

    Randomjim Active Member

    2,752
    3
    36
    [ytv]VhDQKADazZM[/ytv]

    I didn't like it at first but it's growing on me
     
  5. fingermouse

    fingermouse thats me

    3,959
    104
    63
    the original is still a classic anthem
     
  6. A3_Turbo

    A3_Turbo Swaying towards IHI....

    1,464
    0
    36
    Thanks guys i was after the planet perfecto mix nothing on youtube though.

    Cheers
     
  7. Shades

    Shades Member

    588
    0
    16
    :lmfao: :lmfao: :lmfao:
     
  8. Randomjim

    Randomjim Active Member

    2,752
    3
    36
    Yea ok my bad lol
     
  9. Biglockie

    Biglockie Aye you know it makes sense

    1,032
    1
    36
    Remixed by the kalxons it was released by Paul Oakenfold on his label planet perfecto aorund 96 or 97. Huge tune for him and huge tune in cream in liverpool.
     
  10. silver75

    silver75 Big Ron

    3,265
    4
    36
    huge pile of ***** too :icon_thumright:
     
  11. willnabby

    willnabby RS-one day soon!!

    605
    0
    16
    There's been a lot of the old classics from back in the day coming out lately, usually not as good as the originals tho:music:
     

Share This Page