1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

hell of a welcome

lumbuddy May 21, 2011

  1. lumbuddy

    lumbuddy New Member

    4
    0
    1
    theres no surprises with an audi , you either treat it with respect or it out performs you. id be proud of owning mine , especially if i can fix it , but for now ive got electrical blues. history of the cars good , im owner nine. last driver unknown , the car has been scaffolded probably , barrel out etc and left illegally parked. i say that because it was not 100% roadworthy before the thieves target left them roadside , about 400yds , down. , 100% roadworthy because the battery was flat , and it had had a nasty scrape from a bus company. this car has just changed hands and obviously it is immobilised , not dainty. i have the key , its coded , but as the miniscule pieces i stare at crumble in my palm i wonder what is the smartest fix for the car , to hear the engine to enjoy the road.
    steering lock off (not sure) , first barrel out , teeth missing , springs sprung , code reader dangling , shelf out , white box exposed , ign wires twisted. i wanna hear the engine , drive the road.
    any clever answer will do.
    1995 coupe V6.
    ps ... im just a lad down the road and the scrapes nowt.
     
  2. lumbuddy

    lumbuddy New Member

    4
    0
    1
    come and swallow my key !!!
     
  3. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,522
    1,766
    113
    I would welcome you fully, but tbh mate, you been on the sheberts as I've read your post now 3 times & I really havnt got a scooby wtf you're on about lmfao.

    Care to expand on this in some legible reading sentence, what exactly are your car issues, kind of reads that the car was nicked & now its seriously damaged wiring wise & you want us to advise how to fix it, is that what I read?
     
  4. lumbuddy

    lumbuddy New Member

    4
    0
    1
    thats it , thanked links to 12V org , some interest , but good english please.
     
  5. lumbuddy

    lumbuddy New Member

    4
    0
    1
    nhn. tricky to stick a button on it , knowledge of wiring experience welcomed. yes huge gash in dash but the car ran lovely before its rough disregard.......... whats your tractor?
     
  6. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Regional Rep Site Sponsor Gold Supporter Audi A3 Team Brill Red

    7,246
    340
    83
    i'll have whatever your on lmao let you out early did they
     
  7. tyrrelll

    tyrrelll Lukey.T

    226
    4
    16
    wow haha.

    I thought u were attempting to write a poem with that first post.
     
  8. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,522
    1,766
    113
    lmfao Roald Dahl at his best lmfao
     
  9. tyrrelll

    tyrrelll Lukey.T

    226
    4
    16
    HAHA
     
  10. GeneralWest

    GeneralWest Member

    168
    3
    18
    I read this thread last night after a good few beers and I was really concerned the alcohol had affected my ability to read. Even now I'm sober, I'm still none the wiser.
     
  11. jackj

    jackj Member

    413
    8
    18
    The more I try reading the first post the harder it gets to understand ha! too funny
     
  12. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,522
    1,766
    113
    Prozac related
     
  13. Lings

    Lings Active Member

    2,059
    31
    36
    drugs?
     
  14. voorhees

    voorhees Moderator Staff Member Moderator Team V8 Audi S5 s tronic

    16,231
    2,052
    113
  15. day

    day Stoke on Dread

    32
    0
    6
    i think he is using something like google translate which is not working to well
     
  16. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Regional Rep Site Sponsor Gold Supporter Audi A3 Team Brill Red

    7,246
    340
    83
    it says he is in the uk look at his location "sheffield "
     
  17. Alex C

    Alex C Well-Known Member VCDS Map User Audi S3

    3,294
    372
    83

    ......? nope, not a clue what your on about
     
  18. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,522
    1,766
    113
    It did say shneffield initially tbh lmfao
     
  19. Alex C

    Alex C Well-Known Member VCDS Map User Audi S3

    3,294
    372
    83
    ... you bought a stolen car?

    ...the thieves stole it and then found it was a **** car and only got 400 yards down the road with it?

    ...that just doesnt add up mate

    ...you've bought a shed?

    ...thats a start :)

    ....they key is falling apart in your hands? ... or the lock barrel

    yes, that what the thieves thought too


    A picture is worth a thousand words.... or an infinite number

    ...again, yes
    ...ditto

    Audi 80 B4 2 door V6?

    ...you live down the road? oh ****!
     
  20. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,522
    1,766
    113
    lmfao brilliant lmfao
     
  21. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    610
    113
    :lmfao:
     
  22. tyrrelll

    tyrrelll Lukey.T

    226
    4
    16
    Ah I love this thread
     
  23. FranA3

    FranA3 FMDETAILING Regional Rep Site Sponsor Gold Supporter Audi A3 Team Brill Red

    7,246
    340
    83
    oh lol didnt see that nige haha
     
  24. quattro1

    quattro1 Member

    639
    7
    16
    a prime example of why we shouldnt smoke crack :salute:
     

Share This Page