1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

diy wheel refurb

Discussion in 'A3/S3 Forum (8L Chassis)' started by steve bain, Jun 26, 2011.

  1. steve bain
    Offline

    steve bain Member

    Joined:
    Aug 16, 2010
    Messages:
    643
    Likes Received:
    0
    [Jun 26, 2011]
    so i decided lime green needed a changing as was getting sick of people commenting on them. I think with the pink, the green was just too much so have gone satin black.. back on car tomorrow hopefully, but for now heres a before ad after pic.

    [​IMG]

    [​IMG]
    #1
  2. Ads

    Ads

    [Dec 26, 2014]

  3. steve bain
    Offline

    steve bain Member

    Joined:
    Aug 16, 2010
    Messages:
    643
    Likes Received:
    0
    [Jun 26, 2011]
    [​IMG]
    #2
  4. ja3mie
    Offline

    ja3mie A3 1.8t Quattro Sport!

    Joined:
    May 28, 2011
    Messages:
    278
    Likes Received:
    2
    [Jun 26, 2011]
    do them same colour as car! :) whats in that viv mate?
    #3
  5. steve bain
    Offline

    steve bain Member

    Joined:
    Aug 16, 2010
    Messages:
    643
    Likes Received:
    0
    [Jun 26, 2011]
    quentin, my leopard gecko. about 7 years old now

    pink wheels. hmmm. old school like on beetle from the 70's!
    #4
  6. ja3mie
    Offline

    ja3mie A3 1.8t Quattro Sport!

    Joined:
    May 28, 2011
    Messages:
    278
    Likes Received:
    2
    [Jun 26, 2011]
    sweet. i love reps!

    gotta be same colour as body though. do it :D
    #5
  7. steve bain
    Offline

    steve bain Member

    Joined:
    Aug 16, 2010
    Messages:
    643
    Likes Received:
    0
    [Jun 26, 2011]
    here he is.

    [​IMG]
    #6
  8. ja3mie
    Offline

    ja3mie A3 1.8t Quattro Sport!

    Joined:
    May 28, 2011
    Messages:
    278
    Likes Received:
    2
    [Jun 26, 2011]
    big guy! i used to keep leo's.

    you name it i have had/bred or have it! lol

    leps, snakes, bearded dragons, chameleons, turtles lol
    #7
  9. JS1500
    Offline

    JS1500 Howdy

    Joined:
    Sep 28, 2009
    Messages:
    1,167
    Likes Received:
    8
    [Jun 27, 2011]
    I used to have a pet lizard many moons ago.
    #8
  10. steve bain
    Offline

    steve bain Member

    Joined:
    Aug 16, 2010
    Messages:
    643
    Likes Received:
    0
    [Jun 27, 2011]
    wheels are back on. yay! I am really pleased with it. much more subtle. Hope you guys like it! gonna do wing mirrors satin black too as one is damaged anyway. stuck the front down another 5mm as well. be rude not to!!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Last edited: Jun 27, 2011
    #9
  11. audi-tk
    Offline

    audi-tk Member

    Joined:
    Aug 13, 2010
    Messages:
    441
    Likes Received:
    0
    [Jun 27, 2011]
    much better.black roof wouldnt look too bad
    #10
  12. steve bain
    Offline

    steve bain Member

    Joined:
    Aug 16, 2010
    Messages:
    643
    Likes Received:
    0
    [Jun 27, 2011]
    when i get the cash / get round it i'm going to get all the bodywork sorted and gloss black roof. was planning to wrap it maybe...oh i dunno...who knows!
    #11
  13. audi-tk
    Offline

    audi-tk Member

    Joined:
    Aug 13, 2010
    Messages:
    441
    Likes Received:
    0
    [Jun 27, 2011]
    think paint is cheaper?
    #12
  14. superkarl
    Offline

    superkarl MAN OF STEEL

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    7,873
    Likes Received:
    1,303
    [Jun 27, 2011]
    looks alot better mate. i strangely like the pink/purple lol
    #13

Share This Page