1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Couldn't resist a few pics Today....

Discussion in 'A3/S3/Sportback (8P Chassis)' started by Kriminal, Jul 23, 2011.

  1. Kriminal

    Kriminal Member

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    177
    Likes Received:
    8
    Took a few more pics Today of the li'l A3.....it must be the sun that just forces me to start pointing the lens...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :sm4:
     
    MrWhItEwOlF and Paullie like this.
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide this advert.
  3. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    niiiiice pics mate looking clean :) red ftw!!
     
  4. TM

    TM S-line SB

    Joined:
    Mar 5, 2011
    Messages:
    145
    Likes Received:
    5
    those wheels have just grown on me!
     
  5. aaa3

    aaa3 Member

    Joined:
    May 11, 2009
    Messages:
    43
    Likes Received:
    1

    I was gonna say the same thing
     
  6. voorhees

    voorhees Moderator
    Staff Member Moderator Team Brill Red Black Edition

    Joined:
    Dec 18, 2005
    Messages:
    15,680
    Likes Received:
    1,536
    I saw them wheels on the RS3 and hated em.....am a lover now.
    Top pics :applaus:
     
  7. rOb_A

    rOb_A Active Member

    Joined:
    May 8, 2010
    Messages:
    1,488
    Likes Received:
    63
    yep me to like the wheels! how much you pay?
     
  8. paddy

    paddy Audi=No fault code, no idea

    Joined:
    Feb 6, 2008
    Messages:
    5,133
    Likes Received:
    125
    Are they not std BE wheels ?
     
  9. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    they are 19's paddy not oem tho
     
  10. Kriminal

    Kriminal Member

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    177
    Likes Received:
    8
    Looks fast for a tractor hey ?....hahaha
     
  11. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    hahaha yep looks very nice but will look even better once you get her down to mother earth a bit more tho :wub:
     
  12. Kriminal

    Kriminal Member

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    177
    Likes Received:
    8
    Hmmm.....yes...very true indeed. I just keep bottling out of having them wheels removed, and get the shakes when I see the lane I have to drive up and down every day. I just wish there was another A3 Sportback S-Line out there that had Eibach 50/40mm lowering springs on it so I could see EXACTLY where the drop ends up....lol

    I did have a TT before, and that just had a minor scrape under the front bumper at the top of the lane on occasions (due to the angle you can enter it if not careful). Would love to get it lowered though
     
  13. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    haha know what you mean mate , ive had to totally rethink my drive into work as my old route went ove loads of speed bumps so now i go a totally different way to avoid them lol
     
  14. ahsan82

    ahsan82 Member

    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    looking good mate, nice pics :)
     
  15. cdj3.2

    cdj3.2 Member

    Joined:
    Feb 21, 2010
    Messages:
    44
    Likes Received:
    0
    cracking wheels.
     
  16. OCD-A3

    OCD-A3 Member

    Joined:
    Jul 17, 2011
    Messages:
    118
    Likes Received:
    11
    I do like those wheels, but the thing that has always bothered me about them is that the "wedge" shapes at the end of the spokes point opposite directions depending on which side of the car you're looking at. Looks nice overall though!
     
  17. Sock

    Sock Shark in a Goldfishes clothing

    Joined:
    Nov 23, 2010
    Messages:
    576
    Likes Received:
    18
    Same thing bothers me too but they are very nice

    Great pics though
     
  18. pi quattro

    pi quattro Member

    Joined:
    Oct 24, 2009
    Messages:
    127
    Likes Received:
    0
    Nice pics, what colour is it?
     
  19. J.R.

    J.R. "Started From The Bottom"
    VCDS Map User

    Joined:
    Jan 11, 2009
    Messages:
    1,406
    Likes Received:
    68
    I'm surprised you haven't curbed or scratched up the RIMS as of yet......You must take really good care of Parking.... Because mines Curbed already .....after 2 months ..:(
     
  20. Ash B

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,832
    Likes Received:
    78
    Looks good, the first photos my favourite.
     
  21. Adam.

    Adam. Meow.

    Joined:
    Mar 1, 2011
    Messages:
    661
    Likes Received:
    34
    Something about this just makes me think RS3 :o.k:
     
  22. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide this advert.
  23. Ash B

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,832
    Likes Received:
    78
    The alloys? :laugh::p
     
  24. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    red
     
  25. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    :lmfao:
     
  26. Sock

    Sock Shark in a Goldfishes clothing

    Joined:
    Nov 23, 2010
    Messages:
    576
    Likes Received:
    18
    :)
     
  27. N8

    N8 Kowalski Details
    VCDS Map User

    Joined:
    Jul 4, 2007
    Messages:
    17,167
    Likes Received:
    696
    When we lowering it lad? You love pics down by the waterfront :wub:
     
  28. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    read my post (number 10) i asked him too haha great minds think alike eh
     
  29. N8

    N8 Kowalski Details
    VCDS Map User

    Joined:
    Jul 4, 2007
    Messages:
    17,167
    Likes Received:
    696
    Well its obvious :laugh:
     
  30. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    tis true
     
  31. pi quattro

    pi quattro Member

    Joined:
    Oct 24, 2009
    Messages:
    127
    Likes Received:
    0
    Haha,

    Meant is it solid red or misano red?
     
  32. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    lol i know what you meant just kidding matey :)
     
  33. 3DTDi

    3DTDi Member

    Joined:
    Jun 7, 2011
    Messages:
    239
    Likes Received:
    2
    Will keep an eye out for you mate, i drive through that area twice a day!
     
  34. Paullie

    Paullie Banana Menace!
    VCDS Map User

    Joined:
    Jan 19, 2011
    Messages:
    2,083
    Likes Received:
    279
    Gorgeous pics, Krim!!! I know I've told you before how much I love those wheels, ..but OMG I just love those wheels, lol! Car's looking beautiful as always.:wub::wub::wub: x
     
  35. Kriminal

    Kriminal Member

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    177
    Likes Received:
    8
    digzz : sorry to hear about yours getting curbed mate....that sucks - I just park like a granny, edging in, backing out, edging back in, backing out again, until I finally get in 'near' the kerb, but not toooo close using the mirror button thing ;-)

    pi : it's Misano Red mate. It has a very small metallic fleck to it ;-)

    N8 : That time must be coming soon. I just have to find the nuts to go ahead and order the springs - just toooo concerned about scraping my lovely A3 every time I drive in and out of the drive mate

    Paulie : awwww, thanks - your opinion matters alot, as I absolutely love your yellow dream machine. I was gonna get out there again tomorrow and go over the roof with the Rotary, but as I fell down the stairs last Friday my left arm is currently sprained/bruised and out of action ! (stop laughing.....nah, go on, belt it out!!)....hehe
     

Share This Page