1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Check out my birthday cake!

Triple.O.G Aug 5, 2011

  1. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    My awesome Mrs suprised me with this tonight...

    [​IMG]

    [​IMG]

    And me working on it(got a midget gem stuck in my icing calipers)
    [​IMG]
     
  2. Sandra

    Sandra Administrator Staff Member Administrator TeamMisano TFSI Owners Group Audi S3 quattro s tronic Platinum Supporter

    26,663
    9,653
    113
    Awesome. Happy Birthday.
     
  3. mikeyw

    mikeyw Member

    137
    1
    18
    Wow that's awesome. How old? I was 26 on Tuesday.
     
  4. NHN

    NHN Retrofitter - Audi - VW - Skoda - Seat Site Sponsor VCDS Map User

    29,332
    1,716
    113
    Thats actually pretty damn awesome, the detail seems very good huh, is that actually a kinda you, if so then you should feel very lucky, she loves you a load fella :)
     
  5. Cribbon

    Cribbon Member

    152
    3
    18
    lol! as said on cake 25th
     
  6. mikeyw

    mikeyw Member

    137
    1
    18
    Ah! Very clever.
     
  7. Richardesty

    Richardesty loves quattro

    742
    20
    18
    Looks like it needs the tracking doing......

    Happy birthday mate!
     
  8. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    Thanks guys, yeah it supposed to be me, she said she was a nightmare making sure it was a detailed as possible even down to flashy tshirts and my poor hair cut ha ha!
     
  9. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    Happy birthday for Tuesday dude!
     
  10. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    Happy birthday for Tuesday dude!
     
  11. Abb

    Abb Member

    309
    11
    18
    All the best Chris, you have a good un there mate!
     
  12. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    Cheers pal. You at AITP tomorrow? I can't remember?
     
  13. unikarl

    unikarl Member

    367
    2
    16
    happy birthday mate. Enjoy your cake!
     
  14. dubdemand

    dubdemand VAG Addict

    405
    8
    18
    Happy birthday fella, look like some serious poke you have going on there (I'm talking about the stance on your A4 by the way.... Lol)
     
  15. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    I had an R8 one 2 years ago! Good effort, good missus right there.
     
  16. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    Cheers dub I wish I could rock that much poke on my real car!

    N8 if I had an R8 cake I would have to have a real R8 parked outside so maybe I'll get that cake before I'm 40 hmmmm!

    See some of you dudes tomorrow!
     
  17. alfie155

    alfie155 Member

    73
    0
    6
    good god your all to young!! one of my ambitions in life was to own an audi before i hit 30! been an audi owner for two weeks now and im 30 on wednesday, so ive just skimming it! yes!!!!! my wife is getting me a private plate to stick on the new moter for my 30th.

    that is a good effort m8! i like it, im going to hint that to the mrs ;-)
     
    Last edited: Aug 7, 2011
  18. N8

    N8 Kowalski Details VCDS Map User

    17,163
    718
    113
    :laugh: @ T.O.G
     
  19. Wizza

    Wizza Member

    750
    15
    18
    I wouldn't want to eat it! Impressive!
     
  20. StateOfPlay

    StateOfPlay Well-Known Member

    2,257
    191
    63
    Damn good cake, did you Mrs bake/make it?
     
  21. Triple.O.G

    Triple.O.G Active Member

    1,113
    5
    38
    No mate she had a bakery make it in Wakefield.

    Thanks for comments guys, seems a shame but iv cut it now!
     
  22. ChrisFurlong

    ChrisFurlong Avantageous

    343
    7
    18
    Cool cake, and happy birthday! I won't be getting any cake like that for my birthday (end of the month, turn 24).

    BTW, nice name :)
     

Share This Page