1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Audi-Sport Road trip in August - Switzerland/Italy

Discussion in 'A3/S3/Sportback (8P Chassis)' started by siu00adg, May 11, 2008.

  1. L60N

    L60N Guest

    My Audi plastic is here too :)
     
  2. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    Shame you can't come, no idea if we are doing this again, but I really hope we do!

    Lol, awesome!

    Ha!

    Drinks on Leon!


    I'm getting really excited now! it's gonna be sweet! really hope Ali manages to shift his wheels!
     
  3. L60N

    L60N Guest

    Me too, it wont be the same without him :(
     
  4. rich32uk

    rich32uk Member

    Joined:
    Jan 1, 2008
    Messages:
    109
    Likes Received:
    0
    I'm getting married that weekend so I don't think I'll get away with a jolly to the alps! may be the next one eh!? :eyebrows:
     
  5. S3 Big Andy

    S3 Big Andy Stealth Beast Baby Yay

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    725
    Likes Received:
    0
    Might bring my 70's white platform shoes then!!!

    Yeah disco stew, he knew what to do!
     
  6. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    UPDATE:

    MAYBE:
    chasdrury
    PNH80
    sjahS3
    Wes G
    S3 LTN
    jamiekip + another S3? + an R32?
    marriedblonde
    Ian W
    xs2man
    S3izzo
    djakster
    lil_coz's mate with VR6

    DEFINITE:
    siu00adg + my mate Adam - BOOKED UP
    L60N - BOOKED UP
    S3 Big Andy - BOOKED UP
    robreun
    mitch78 + mate Bob - BOOKED UP
    rhubarb4
    SnAzBaZ - BOOKED UP
    My mate Steve in his MR2
    lil_coz - BOOKED UP
     
  7. mitch78

    mitch78 Active Member

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    2,348
    Likes Received:
    3
    :thumbsup:
     
  8. L60N

    L60N Guest

    ROFL!
     
  9. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    amazing! You're younger than I thought!
     
  10. mitch78

    mitch78 Active Member

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    2,348
    Likes Received:
    3
    :thumbsup:
     
  11. lil_coz

    lil_coz Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    1,641
    Likes Received:
    19
    LOL! I like the look!
     
  12. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    Lol! I dunno why but I got the impression you were in your 30's.
     
  13. mitch78

    mitch78 Active Member

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    2,348
    Likes Received:
    3
    :thumbsup:
     
  14. L60N

    L60N Guest

    He's a young looking 30's :)
     
  15. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    Wow! What's your secret!? You look about 12! ;)
     
  16. lil_coz

    lil_coz Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    1,641
    Likes Received:
    19
    Its the hair!!! lol
     
  17. mitch78

    mitch78 Active Member

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    2,348
    Likes Received:
    3
    :thumbsup:
     
  18. S3 Big Andy

    S3 Big Andy Stealth Beast Baby Yay

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    725
    Likes Received:
    0
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  19. S3 Big Andy

    S3 Big Andy Stealth Beast Baby Yay

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    725
    Likes Received:
    0
    Balls still cant get images on!!
     
  20. mitch78

    mitch78 Active Member

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    2,348
    Likes Received:
    3
    :thumbsup:
     
  21. L60N

    L60N Guest

    I gotta say, photobucket is great.

    I used to use imageshack before now but PB is loads better, u can click a folder with multiple images and it uploads the lot :D
    wish i'd converted before I did.

    LoL, those France pics, i uploaded EVERY one individually, each time taking like 3mins to upload!!!
     
  22. h5djr

    h5djr Well-Known Member
    VCDS Map User

    Joined:
    Jan 23, 2003
    Messages:
    8,109
    Likes Received:
    834
    Having just returned from a week in the Mosel valley in Germany and a week near Davos in Switzerland, one point I would like to make about the Swiss Vignette. I drove down the A61/A5 autobahns from the Mosel and crossed into Switzerland at Basel. There were two queues at Basel, one for cars WITHOUT a vignette and one for car WITH a vignette. There were around 50-60 cars queueing in the WITH lane. I did not have a vignette so I went in the WITHOUT lane and there were no cars at all in my lane. I just drove straight to the front, paid by CHF 40.00 and the young lady put the vignette on my screen and away I went.
     
  23. L60N

    L60N Guest

    Haha, result!!

    Cheers Dave, hope you had a nice trip.. Any pics?
     
  24. mitch78

    mitch78 Active Member

    Joined:
    Mar 29, 2007
    Messages:
    2,348
    Likes Received:
    3
    :thumbsup:
     
  25. S3 Big Andy

    S3 Big Andy Stealth Beast Baby Yay

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    725
    Likes Received:
    0
    [​IMG][​IMG]
     
  26. L60N

    L60N Guest

    Holy mother of god. We've got Barry Gibb coming on the road trip! :)
     
  27. L60N

    L60N Guest

    Hello chaps.

    Im just posting to let you know I have set up a group on facebook for the upcoming trip. I know a lot of friends may be interested in keeping up with whats happening and also will be looking forward to seeing how it went but may not be registered users here so hopefully it will fill that gap :)

    http://www.facebook.com/group.php?gid=30345539104

    Regards

    Leon

    P.S. ALL Welcome :)
     
  28. MarcQuinlivan

    MarcQuinlivan Active Member

    Joined:
    Dec 22, 2006
    Messages:
    2,539
    Likes Received:
    4
    Signed up for a myface account just for this!

    I see you've got a mate called "Mike Cox".... That his real name?
     
  29. L60N

    L60N Guest

    LoL, yeah :jester:
     
  30. lil_coz

    lil_coz Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    1,641
    Likes Received:
    19
    Joined! :yes:
     
  31. sjahS3

    sjahS3 Member

    Joined:
    Apr 25, 2007
    Messages:
    167
    Likes Received:
    0
    Just joined up the myface group to follow this if I don't get to go :3sadwalk:

    Still trying to convince the missus on this one.. at the moment it's a definite 50:50 ;) - anyone know a good place to get some off the hook diamond jewellery! :uhm:

    -Sal-
     
  32. MarcQuinlivan

    MarcQuinlivan Active Member

    Joined:
    Dec 22, 2006
    Messages:
    2,539
    Likes Received:
    4
    Italy? Switzerland?
     
  33. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    Both.
     
  34. S3 LTN

    S3 LTN Guest

    FOODY FA FA...!!
    Joined. :icon_thumright:
     
  35. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    Sweet! what's the % likelyhood you'll be coming with us??
     
  36. S3 LTN

    S3 LTN Guest

    Erm... 30%.
    No luck with the wheels yet...
    Damn i want to go too!
     
  37. sjahS3

    sjahS3 Member

    Joined:
    Apr 25, 2007
    Messages:
    167
    Likes Received:
    0
    Nice one.. :)

    I'll try that one this evening.. ;) - would make it a proper $$$ intensive trip!

    -Sal-
     
  38. siu00adg

    siu00adg Member

    Joined:
    Jul 5, 2007
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    Would be amazing if you guys can come!
     
  39. lil_coz

    lil_coz Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    1,641
    Likes Received:
    19
    Just a little mention for you guys that have got the MT800's. I've just been reading through the instructions for it (not something that I do often!) and I've spotted that you cant use channels 1 and 2 in France. Wonder if its the same frequency as their emergency calls. Just thought I'd let you know!

    Coss
     
  40. L60N

    L60N Guest

    Hi guys.

    I had a long chat with my girlfriend last night.

    Basically, ive decided to pull out.

    I know its going to be an expensive weekend and I felt that with the money I could put it towards taking my partner away for a really nice holiday, one I probably couldnt afford if i went to Switzerland.

    Its not been an easy decision to make, but on balance, the right thing to do. If there was only a couple going i'd probably still go but as soo many are going, it wont affect things me pulling out...

    Sorry :(
     

Share This Page