1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

ASN's Pub

ScottD3 Feb 17, 2011

  1. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    No my mate wasn't on it on Friday :(

    However, had a great night with the girl last night with huge bazoomas :hubbahubba: 32DD yes please!!!

    Was a good night :) no pics for you guys, yet :noway:
     
  2. Welly

    Welly VX220 SC Driver :)

    10,696
    129
    38
    Thats a pair of bongos at that size!!
     
  3. damo.h

    damo.h DVLA Say it's Black

    3,610
    67
    48
    Yet.... That means pending ;) so has all this post break up sex got you over the nut job dude?
     
  4. Welly

    Welly VX220 SC Driver :)

    10,696
    129
    38
    Whats the bets she keeps an eye on here.....
     
  5. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    Pics or it.........You get the idea. lol

    All this talk of birds, shagging, boobs and still no pics.
    Not even in PM/email form.
    I'm shocked lads.

    How are we, the long term relationship people, meant to cope?
    I do miss single life at times. :(
     
  6. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    Its a shame at times that this forum/thread is open one and all.
    Makes it realy easy for people to dob us in to our partners.
     
  7. Dane

    Dane Had an 8L S3, a B5 RS4 now I have a B8 S4

    4,086
    182
    63
    She might find this...

    [​IMG]

    Thats right we've all seen you in your underwear - Haha!
     
  8. Dane

    Dane Had an 8L S3, a B5 RS4 now I have a B8 S4

    4,086
    182
    63
  9. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    I nearly died in them :laugh:

    Kinda, i've agreed to help her move this weekend....at least i'll get sex out of that as well

    Sorry mate, the camera wasn't working.....mainly because i forgot to turn it on

    Meh, she's proud of them pics mate. Too right tbh, she has got a cracking body, shame about the mind being fcuking loopy
     
  10. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    Is that a pic of Mrs loopyloo?

    She looks angry (can only look on my phone) but the body looks inviting. :)

    Wireless IP cameras FTW!! :)
     
  11. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Oh btw lads, i found a sneaky pic that she forgot to delete of her lady parts that's very nice :yum:

    Anyone care for a gander via PM? I expect something in return mind you
     
  12. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Yep that's her mate

    Gonna get her drunk and give her the fcuking of her life this weekend, that'll teach her :laugh:
     
  13. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    :lmfao: i love adding random tags to this thread
     
  14. mikeyg

    mikeyg Member

    835
    3
    16
    Bribery,now that just aint fair!
     
  15. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    i'm all ways up for dirty pictures. lol
     
  16. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    608
    113
    Please can I see the dirty photo please. :yes:
     
  17. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    I'll need something in return boys, send me your best (or worst :sex:)
     
  18. Westy

    Westy Well-Known Member

    17,443
    1,105
    113
    Bloody hell lads you've been busy! I pop down spoons for a Beef madras and a pint of Tuborg and there's a load of T & A on here.

    By the way I'm off skiing the week before xmas. An ASN ski trip would be carnage.
     
  19. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    608
    113
    Yep, I'll send you something in return. I've even got some audio that was recorded with my sleeptalk app during a steamy session.
     
  20. Westy

    Westy Well-Known Member

    17,443
    1,105
    113
  21. Dane

    Dane Had an 8L S3, a B5 RS4 now I have a B8 S4

    4,086
    182
    63
    Mate I'm so up for it... I'm skiing over Xmas ish in Austria/Italy I went skiing for 3 weeks this past year, love it!
     
  22. Welly

    Welly VX220 SC Driver :)

    10,696
    129
    38
    Send it this way, I'm sure I can find something that is of similar quality...
     
  23. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
  24. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    I want your goodies 1st people, just how i work :)
     
  25. mikeyg

    mikeyg Member

    835
    3
    16
    Point me in the right direction for the best free interent site for slappers and i'll find you some great pics!!
     
  26. Welly

    Welly VX220 SC Driver :)

    10,696
    129
    38
    Same here so I guess it's a non starter.... lol.
     
  27. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Pffft

    No commitment Mr Welly. I am disappoint
     
  28. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    608
    113
    Correct me if I'm wrong..... but i'm sure smudge said he'd want something in return. To me that says he should send first. No?
     
  29. Welly

    Welly VX220 SC Driver :)

    10,696
    129
    38
    Shhhhhhh!! lol
     
  30. Welly

    Welly VX220 SC Driver :)

    10,696
    129
    38
    ^^ The man has a point.
     
  31. mikeyg

    mikeyg Member

    835
    3
    16
    That is a very valid point, hes got you there Smudge!
     
  32. Westy

    Westy Well-Known Member

    17,443
    1,105
    113
    Until I see evidence of an aledged threesome that was meant to have taken place last weekend, I'm not sending pics to anyone :)
     
  33. crazy88

    crazy88 Loving the anonymity

    4,939
    437
    83
    What the hell have I missed? :eyebrows: I think that i'm one of the few people who actually work harder when at home! How does that work?

    Looking back quickly i'll sum up:

    blah blah blah katy perry blah blah blah boobs blah blah girl in underwear blah blah claims of threesomes blah blah.

    And I see Aythree has joined us, I always felt like you avoided the pub for some reason! Nice to have you here dude.
     
    Last edited: Jun 30, 2011
  34. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    Bugger.
    I got nothing to give in return.
    Hmmmmm......Google images for the win!! :D
     
  35. Ads

    Ads License to drive

    8,230
    608
    113
    If I'm honest, I did kinda avoid coming in here. It's because I'd take a look and see there were 200 new posts since the last time I looked (usually a few hours earlier). I just didn't have the soul to read through 'em all. But I'm making more of an effort now. :yes:
     
  36. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    Don't read them all, just skim through a couple of the last lot and you're all caught up.

    The topic changes so quick or just start you on. You'll fit right in. lol
     
  37. crazy88

    crazy88 Loving the anonymity

    4,939
    437
    83
    It's like them crappy soaps. You can not watch for months and within 5 minutes you've caught up, and also realised how shebab it as, and why you stopped watching it in the first place :)
     
  38. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Just because i said i wanted something in return, doesn't mean i have to go 1st

    I have promised said images of flange, and i expect something given to me in order for me to then send said pics

    Simples :)
     
    Dane likes this.
  39. ScottD3

    ScottD3 I want your faulty electronics Supporter Team V6 quattro Audi A8 Audi S8 Team Akoya TDi saloon

    15,163
    1,123
    113
    PM sent.
     
  40. smudge_don

    smudge_don Active Member

    2,944
    11
    38
    Fail
     

Share This Page