1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Anyone with a Sportback fancy an interior swap?

Discussion in 'A3/S3/Sportback (8P Chassis)' started by b19ctr, Nov 20, 2010.

  1. b19ctr
    Offline

    b19ctr The King of Cannock

    Joined:
    Aug 16, 2007
    Messages:
    635
    Likes Received:
    41
    Basically I've managed to get myself some new front seats (not A3) and there in that good nick it would be a sin to retrim them to mach my Audi Exclusive red black interior.

    So I'm after a standard black leather interior as a straight swap for my red black interior. My front seats are heated as well. Doorcards are black so you wont need to swap those.

    Pm me or drop me a txt on 07775870989 if anyones interested.
    #1
  2. N8
    Offline

    N8 Kowalski Details

    Joined:
    Jul 4, 2007
    Messages:
    17,159
    Likes Received:
    686
    Need to update your sig now lad :wub:
    #2
  3. Ash187
    Offline

    Ash187 Audi Retrofitter

    Joined:
    Mar 12, 2009
    Messages:
    6,504
    Likes Received:
    398
    got any pics of your interior?
    #3
  4. b19ctr
    Offline

    b19ctr The King of Cannock

    Joined:
    Aug 16, 2007
    Messages:
    635
    Likes Received:
    41
    heres some shots from audi not got any of mine at the mo
    [​IMG] [​IMG]

    Looking like i might have a change of plans as I'm looking to buy a rear seat off ebay to have retrimmed then I'll sell my interior. Front seats, rear seats gear gator, steering wheel and mats as there all colour coded with red stiching :)

    Chris
    #4
  5. N8
    Offline

    N8 Kowalski Details

    Joined:
    Jul 4, 2007
    Messages:
    17,159
    Likes Received:
    686
    OMFG the king of cannock lmfao hahahahhahahahahhahahha
    #5
  6. sub39h
    Offline

    sub39h Active Member

    Joined:
    May 19, 2010
    Messages:
    2,502
    Likes Received:
    5
    if only it was for a 3dr...
    #6
  7. S3 MRU
    Offline

    S3 MRU Member

    Joined:
    Aug 3, 2010
    Messages:
    759
    Likes Received:
    9
    quite like them tbh. wish they were for a 3 door? the leather on them looks really flat? my leather is two tone grey and black and has a much higher texture level whats how come mine aint smooth like that?
    #7
  8. N8
    Offline

    N8 Kowalski Details

    Joined:
    Jul 4, 2007
    Messages:
    17,159
    Likes Received:
    686
    Tis a shame, but then I found it strange how the guy who bought my old SB front seats had a 3 door :confused:
    #8
  9. Ash187
    Offline

    Ash187 Audi Retrofitter

    Joined:
    Mar 12, 2009
    Messages:
    6,504
    Likes Received:
    398
    I know someone who has fitted S-Line fronts from a SB to a 3door just so he can go around telling people he has S-Line seats :Flush:
    he has to wind them forward to let someone in! :laugh:

    I love the look of the red/black... but im just wondering if i should... i have the half leather and alcantara seats which gives it that mature look if i can say that... and even though the red/ black looks sporty and racer i do :wub:
    #9
  10. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    73
    Who ever swaps is getting a good deal!!!

    Lol that is odd. Maybe he just doesnt let people go in the back seats!

    Lmao who ever did that has issues! There always a set of 3door A3 s-line seats on ebay lol
    #10
  11. Ash187
    Offline

    Ash187 Audi Retrofitter

    Joined:
    Mar 12, 2009
    Messages:
    6,504
    Likes Received:
    398
    He is a Poser and wants to have nice things for cheap... stupid really... but he got the seats for next to nothing apparently... i still wouldn't do it
    #11
  12. Ash B
    Offline

    Ash B Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,829
    Likes Received:
    73
    Ahh fair enough lol sell them on and make some more money and get the proper seats lol. How i do lover posers saw an VW Bora with RS badge and dual oval exhausts the other day aswell as an RS4 Ford Escort lol
    #12
  13. c_w
    Offline

    c_w Active Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    1,058
    Likes Received:
    62
    If you go for the red/black leather, I'd be interested in your leather/alcantara!! Well maybe it's not practical if you're in Kent and I'm near Manchester lol. The black/red leather looks fantastic but IMO if you already have leather/alacantara it's a side-step as both equally nice.
    #13
  14. Ash187
    Offline

    Ash187 Audi Retrofitter

    Joined:
    Mar 12, 2009
    Messages:
    6,504
    Likes Received:
    398
    I was already thinking of getting the red stitching on the gear gaiter and handbrake done, but those red and black seats are too nice. my problem is that i already have the silver/black look in my SB and that the alcantara is great on winter days. i can still remember how cold the full leather gets in winter from previous cars, and no matter if you have heated seats it does still take a couple mins to warm up properly (my experiance)...

    but style over comfort... hmmmmm
    #14

Share This Page