1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

a new trance mix from me

Discussion in 'Music' started by FranA3, Jan 13, 2012.

  1. Ghost

    Ghost Boo!
    Gold Supporter

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    1,499
    Likes Received:
    916
    Thanks Fran, top man for doing a Bday Special mix. :icon_thumright:
    Iv just downloaded it.

    No need to say sorry Shariain, you keep her on her toes.
    I make that (first to download) 2 to Shariain 1 to myself………..and way …………….. way back here somewhere is Sandra on 1

    [​IMG]
     
    FranA3 likes this.
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide this advert.
  3. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    Fran that is another great mix thank you. :)
     
    FranA3 likes this.
  4. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    thank you :)
     
  5. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    Sevv, Ghost and Sandra like this.
  6. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    On it again

    Cheers Fran hope you had a great Easter. Will get this on my iPhone for in the car tomorrow/today.
     
    FranA3 likes this.
  7. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    haha well done dude your on the ball fair play to you , yeah wasnt bad thank you buddy , hope you had a good one too :)
     
  8. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    O sandra & spooky, Where Art Thou?
     
  9. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    yes mate had a great day with the family and to top it off its even better knowing i beat spooky and sandra to your mix again
     
  10. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850
    Yet another brilliant mix Fran, can you just aee me just now, typing this reply to the beat.. :anbet: Thank you. :) x x im thinking Sharian hads hacked into your pc and uploads the new mix before you have even posted it, lmao. Iain, own up or else. :) as for beating myself and Spooky, maybe we were away on a little holiday again, lmao. :) x
     
  11. Ghost

    Ghost Boo!
    Gold Supporter

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    1,499
    Likes Received:
    916
    Oooooo Fran you dirty dog, you must have been up late looking at the timethis was posted!

    ………and you Shariain dirty stop out [​IMG]

    As for us ...ooooops just me sorry .... it was an early night!!

    [​IMG]



    Well done Shariain you’re now coming the one to beat :icon_thumright:

    Thanks Fran, downloaded and had time to listen to 22 mins so far.. just keep sounding better and better!! :icon_thumright:
     
    Sandra likes this.
  12. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    keeping you all on your toes pal lol :)
     
  13. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    Ghost, shariain and Sandra like this.
  14. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    Thanks dude I'm sure it will be a great mix.

    I'm at work so I will not win this one.

    Come on spooky can't let Sandra get it first. Lol.

    Sandra if you get it first then well done of not then haha.:):)
     
  15. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    your welcome buddy :) , its a little different to the norm :)
    haha well its all on spooky and sandra then isnt it to fight for number 1 spot lol
     
  16. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850
    Ok im on it now. Sorry Spooky. :) x
     
  17. Ghost

    Ghost Boo!
    Gold Supporter

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    1,499
    Likes Received:
    916
    Hi Fran, I have been enjoying the # 18 Easter mix, iv downloaded 019 and I am looking forward to it.


    Ps: Im not talking to any of you lot! [​IMG]






    ;)
     
  18. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    #19 is great you will enjoy it.

    Cheers Fran excellent mix
     
    FranA3 likes this.
  19. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    haha aww why not matey ?????
     
    Sandra likes this.
  20. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850
    Fantastic mix Fran. Think Spooky not talking to us because he got beaten. AGAIN. Lol. Spooky, you have to be up really late or early to get the mix first. :) x

    P.S. I am No. 1. :) x
     
    FranA3 likes this.
  21. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    We let you win.
     
  22. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide this advert.
  23. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850
    Lol, no you didnt Iain. I am no.1 again. :) x
     
  24. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    Sorry sandra, I think I'm 1 ahead so that would make me the no.1 still.

    Better luck next time.
     
  25. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    Sandra likes this.
  26. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    Alright dude how's things. Guess I win again.
     
  27. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    yeah you win again lol , better shall we say! not been good at all recently but am ok now thankfully!!
     
  28. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    That's good to here your doing good now.

    I was just thinking about posting in here last night to bump it up and wake a few people up (you know who you are) to make it a bit more exciting and all that. Lol
     
    FranA3 likes this.
  29. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850
    Thanks Fran, im sure it will be fantastic as always. :) x
     
  30. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    can only go down for so long eh pal got to go up sooner or later :) ,
    hahha bump away dude was thinking it was way overdue so had to sort it out asap!! hope you all enjoyed it anyway ?!
     
    Sandra likes this.
  31. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    It's on my phone and I have not listened to it yet I'm keeping it for Saturday for my train ride to Lincoln to look at a s3.
     
    FranA3 and Sandra like this.
  32. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850

    Fantastic as always Fran. Thank you very much. Wonder where spooky is, he not been on this thread yet, guess his internet developed a little fault. :) xx
     
    FranA3 likes this.
  33. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    Another amazing mix. Sitting on the train heading to Peterborough and no doubt everyone in the carriage can hear it to. Lol
     
    Sandra likes this.
  34. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    haha thats the way buddy get it turned up loud :)
     
  35. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    If you can still hear surrounding noises then its definetly not loud enough.
     
  36. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    shariain and Sandra like this.
  37. Sandra

    Sandra MODERATOR
    Staff Member Moderator TeamMisano Gold Supporter quattro Audi S3

    Joined:
    Sep 12, 2010
    Messages:
    19,737
    Likes Received:
    3,850
    Wow, thanks Fran. no.1fanis on the winning streak tonight. Will download now. Haha Spooky and Iain. :) x
     
    FranA3 likes this.
  38. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    Think I will let someone else win tonight as I'm off to bed up at 5am for work and just turned the pc off for the night but I will be on it as soon as.

    Edit.

    You got there first for a change well done and I didn't need to let you win after all. Lol
     
    Sandra and FranA3 like this.
  39. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    haha yep you won sandra :) hope you enjoyed it :) x
     
  40. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    its not letting me download it. the download button is not on the top of the sound bar @soundcloud next to save to favorites
     
    FranA3 likes this.
  41. FranA3

    FranA3 events moderator
    Regional Rep

    Joined:
    Dec 4, 2008
    Messages:
    7,147
    Likes Received:
    250
    it should be ok to download now buddy ;)
     
    shariain likes this.
  42. shariain

    shariain Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    1,182
    Likes Received:
    188
    thats it downloading now, i had a listen earlier on playing it through soundcloud and its a great mix. thanks again Fran
     

Share This Page