AH FabricationsMonster Motorsport
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631

    Brabus G55. Plate 39 NA

    I've been meaning to put this up for a while.. but Black Brabus G55.. Plate 39 NA.. Seen it about 3 months ago (really late i know) but anybody want a guess on who it was??
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  2. # ADS
    ADS
    Join Date
    Always
    Location
    Global
    Posts
    Many
     
  3. #2
    jojo's Avatar
    S3 Drift King!

    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Solihull, Midlands
    Posts
    25,411
    Chris Coleman?



    99' Audi S3(APY) - Brilliant Black Click>>>Going Sideways vid!
    You've got to have a laugh!



  4. #3
    Nilz's Avatar
    Defo worth the wait :)

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    10,053
    Michael Jackson???

  5. #4
    Xmay4444's Avatar
    On Point!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    LHR
    Posts
    255
    Lewis Hamilton?
    1.8T quattro S-Line in Akoya Silver, Milltek sports cat & 100mm tipped pipes, black Angel Eyes, 18" RS6's (Vredestein Ultrac Sessanta), Bose Symphony 6CD, Moonroof, Criuse Control, Armrest, Full DIS, 0.5 Leather, F&R PDC, Light Pack, Parrot MKi9200
    Coming soon HID's
    -------------------------------------------------------------------
    2001 1.8T Sport 0 v Swedish Artic 1

  6. #5
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631
    LOL michael jackson! haha! Nah not as important... it was Nicolas Anelka the football player! Even had 39 on his seats! Im right in saying he's a chelsea player? Saw him and his car in New malden Tesco! Shopping with Pires and some camera crew!! Got some pics with them both! :D
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  7. #6
    jojo's Avatar
    S3 Drift King!

    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Solihull, Midlands
    Posts
    25,411
    Quote Originally Posted by Gops View Post
    LOL michael jackson! haha! Nah not as important... it was Nicolas Anelka the football player! Even had 39 on his seats! Im right in saying he's a chelsea player? Saw him and his car in New malden Tesco! Shopping with Pires and some camera crew!! Got some pics with them both! :D
    You mean poor sod who plays for France, but has been sent home already from the WorldCup before the second France game. lol



    99' Audi S3(APY) - Brilliant Black Click>>>Going Sideways vid!
    You've got to have a laugh!



  8. #7
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631
    Has he? how come?
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  9. #8
    Nilz's Avatar
    Defo worth the wait :)

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    10,053
    Nope dont know who you are on about

    LOL....

    yea apparently he had a fall out with his manager, so he showed him who was boss and sent him home!!

  10. #9
    DJ_Troopa's Avatar
    K1 Driver

    Status
    Online
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    West London
    Posts
    1,737

    My Social Networking

    Visit DJ_Troopa's Instagram Channel
    Oh yes, i have Anelka on the back of my Chelsea shirt!
    Inferi Black Cupra K1

    Click here for more Troo-Pics!


  11. #10
    Nilz's Avatar
    Defo worth the wait :)

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    10,053
    I hope u dont mean literally Aje....this may be another follow on to the GAY thread!! LOL

  12. #11
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631
    Lol.. Just waiting for aythreee's comment now!
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  13. #12
    jojo's Avatar
    S3 Drift King!

    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Solihull, Midlands
    Posts
    25,411
    Quote Originally Posted by Gops View Post
    Lol.. Just waiting for aythreee's comment now!
    Doubt it very much, he doesn't like to be spotted! lol



    99' Audi S3(APY) - Brilliant Black Click>>>Going Sideways vid!
    You've got to have a laugh!



  14. #13
    Westy's Avatar
    Double Dark Side! Diesel & 8P

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Cambridgeshire sometimes Hertfordshire
    Posts
    17,263
    Lets see these pics then Gops!
    8P A3 TDI - 220bhp - 335lbft
    A3 Maintenance Thread
    Bye bye S3 you will be missed.
    S3 Build Thread







  15. #14
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631






    Excuse my retarded friend on the right.
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  16. #15
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631
    the far right! lol
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  17. #16
    Nilz's Avatar
    Defo worth the wait :)

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    10,053
    Cool pics dude

  18. #17
    Gops's Avatar
    6th gear @7000rpm

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Coventry
    Posts
    2,631
    Cheers dude! Managed to get the pic of that silver veyron next to it too! :P
    Quote Originally Posted by <tuffty/> View Post
    its either mapped or broken...

  19. #18
    Westy's Avatar
    Double Dark Side! Diesel & 8P

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Cambridgeshire sometimes Hertfordshire
    Posts
    17,263
    Sweet. Think your mate taking the pics needs to work out how to hold a camera steady though!
    8P A3 TDI - 220bhp - 335lbft
    A3 Maintenance Thread
    Bye bye S3 you will be missed.
    S3 Build Thread







 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Single Sign On provided by vBSSO

Garage Plus, Vendor Tools vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Content Relevant URLs by vBSEO