EM TuningAH Fabrications
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    powertuningltd's Avatar
    couldnt fix your brakes,so I made your horn Louder

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Cumbria
    Posts
    32

    Turbo Pipe FOR SALE 1.8T BEX B6

    currently only 1p on ebay Brand New

    worth Ł300+

    1.8T Turbo Pipe BEX 1.8T B6.

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260182713492&ssPa geName=STRK:MESE:IT&ih=016

    item:- 260182713492

    Sorry about the advet, but at 1p, i need to do something!

    cheers stephen
    Audi A4 B6 1.8T 190 S-LINE saloon Black

  2. # ADS
    ADS
    Join Date
    Always
    Location
    Global
    Posts
    Many
     
  3. #2
    powertuningltd's Avatar
    couldnt fix your brakes,so I made your horn Louder

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Cumbria
    Posts
    32
    ebay Auction finishes today at 20.00

    cheers stephen.
    Audi A4 B6 1.8T 190 S-LINE saloon Black

  4. #3
    jase0851's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    yorks
    Posts
    782
    yipee i won it
    EBONY PEARL 2003 1.8T SPORT GMBH 190 AVANT 19" GALLARDO,S S4 SILVER SILK NAPPA HEATED RECARO,S MATT ALI MIRRORS,O.CT INTAKE PIPE, B7 DTM VOTEX SKIRTS, HYPERBOOST HX DIVERTER VALVE, RS4 DOORCARDS+TRIGGERS, AUTO-DIMMING REAR VIEW MIRROR, RS4 BRUSHED ALI TRIM, RS4 START BUTTON, PIPERCROSS PANEL FILTER, RIEGER INFINITY FRONT BUMPER:: NOW REMAP,D TO 240 ISH BHP OMG WHAT A DIFFERENCE

  5. #4
    pav-g's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bradford
    Posts
    728
    Yeah and not bad price - you jammy git

  6. #5
    J7USS's Avatar
    Shuddup Foooool!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    LEICESTER
    Posts
    3,671
    Nice one Jase-Chheeeeaaaapppppp!!!!!Proper bargain..

    Powertuning - Question is, Are you going to Honour it????!!!!!!!!
    I thought you would have put a reserve on it.

  7. #6
    pav-g's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bradford
    Posts
    728
    I looked at it when thread first appeared and thought nah its fixed theyve probably got someone bidding against us all to hike the price up but apparently how wrong I was. Glad its won by someone who'd firstly appreciate the mod and secondly know what the hell to do with it.

  8. #7
    J7USS's Avatar
    Shuddup Foooool!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    LEICESTER
    Posts
    3,671
    Quote Originally Posted by pav-g
    I looked at it when thread first appeared and thought nah its fixed theyve probably got someone bidding against us all to hike the price up but apparently how wrong I was. Glad its won by someone who'd firstly appreciate the mod and secondly know what the hell to do with it.
    ill 2nd that mate!

  9. #8
    jase0851's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    yorks
    Posts
    782
    cheers lads i am well chuffed. i was gonna get one of these eventually, cant wait to get it on me car then a trip to star is in order me thinks
    EBONY PEARL 2003 1.8T SPORT GMBH 190 AVANT 19" GALLARDO,S S4 SILVER SILK NAPPA HEATED RECARO,S MATT ALI MIRRORS,O.CT INTAKE PIPE, B7 DTM VOTEX SKIRTS, HYPERBOOST HX DIVERTER VALVE, RS4 DOORCARDS+TRIGGERS, AUTO-DIMMING REAR VIEW MIRROR, RS4 BRUSHED ALI TRIM, RS4 START BUTTON, PIPERCROSS PANEL FILTER, RIEGER INFINITY FRONT BUMPER:: NOW REMAP,D TO 240 ISH BHP OMG WHAT A DIFFERENCE

  10. #9
    jase0851's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    yorks
    Posts
    782
    Quote Originally Posted by J7USS
    Nice one Jase-Chheeeeaaaapppppp!!!!!Proper bargain..

    Powertuning - Question is, Are you going to Honour it????!!!!!!!!
    I thought you would have put a reserve on it.

    i hope so juss lad i paid straight away
    EBONY PEARL 2003 1.8T SPORT GMBH 190 AVANT 19" GALLARDO,S S4 SILVER SILK NAPPA HEATED RECARO,S MATT ALI MIRRORS,O.CT INTAKE PIPE, B7 DTM VOTEX SKIRTS, HYPERBOOST HX DIVERTER VALVE, RS4 DOORCARDS+TRIGGERS, AUTO-DIMMING REAR VIEW MIRROR, RS4 BRUSHED ALI TRIM, RS4 START BUTTON, PIPERCROSS PANEL FILTER, RIEGER INFINITY FRONT BUMPER:: NOW REMAP,D TO 240 ISH BHP OMG WHAT A DIFFERENCE

  11. #10
    J7USS's Avatar
    Shuddup Foooool!!

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    LEICESTER
    Posts
    3,671
    Quote Originally Posted by jase0851
    i hope so juss lad i paid straight away
    Yeah he's got to mate else it wouldnt be fair would it.
    Its just that ive had some experiences as I guess others have aswell where the seller tells you the tale of how the item has been damaged etc.
    Im sure Powertuning will honour it, Just thought id ask.

  12. #11
    jase0851's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    yorks
    Posts
    782
    yeah know what ya mean juss
    EBONY PEARL 2003 1.8T SPORT GMBH 190 AVANT 19" GALLARDO,S S4 SILVER SILK NAPPA HEATED RECARO,S MATT ALI MIRRORS,O.CT INTAKE PIPE, B7 DTM VOTEX SKIRTS, HYPERBOOST HX DIVERTER VALVE, RS4 DOORCARDS+TRIGGERS, AUTO-DIMMING REAR VIEW MIRROR, RS4 BRUSHED ALI TRIM, RS4 START BUTTON, PIPERCROSS PANEL FILTER, RIEGER INFINITY FRONT BUMPER:: NOW REMAP,D TO 240 ISH BHP OMG WHAT A DIFFERENCE

  13. #12
    jase0851's Avatar
    4th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    yorks
    Posts
    782
    recieved today, awesome, will fit this week
    EBONY PEARL 2003 1.8T SPORT GMBH 190 AVANT 19" GALLARDO,S S4 SILVER SILK NAPPA HEATED RECARO,S MATT ALI MIRRORS,O.CT INTAKE PIPE, B7 DTM VOTEX SKIRTS, HYPERBOOST HX DIVERTER VALVE, RS4 DOORCARDS+TRIGGERS, AUTO-DIMMING REAR VIEW MIRROR, RS4 BRUSHED ALI TRIM, RS4 START BUTTON, PIPERCROSS PANEL FILTER, RIEGER INFINITY FRONT BUMPER:: NOW REMAP,D TO 240 ISH BHP OMG WHAT A DIFFERENCE

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Single Sign On provided by vBSSO

Garage Plus, Vendor Tools vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Content Relevant URLs by vBSEO