Monster MotorsportSky Insurance
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Reverse Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    3

    CHANGING THE A3 FRONT GRILL

    Hi
    I have got an A3 S Line sportback 2l tdi 2006.
    I want to take the grill off and replace it with a new black grill.
    I have phoned Audi and they dont seem to be able to help me or they simply just cant be bothered.
    Does anyone know what black grill would fit (part number etc) or does anyone have one for sale that would fit my car.

    thanks

    terry

  2. # ADS
    ADS
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     
  3. #2
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,788
    Give them your chassis number and tell them you want the black (optic) s-line grille.
    Or just pm Dave @ Stoke Audi and he chould give you a price and the part number.
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  4. #3
    rOb_A's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Location
    cheshire
    Posts
    1,485
    any more pics of your A3 Ash-B? looks good on the above pics. wanting to get my car to a similar style so bit of inspiration would be great. sorry for the highjack

  5. #4
    Daws88's Avatar
    1st Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Kent
    Posts
    238
    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    any more pics of your A3 Ash-B? looks good on the above pics. wanting to get my car to a similar style so bit of inspiration would be great. sorry for the highjack
    What he said!
    Black grille will be one if my next mods, just not looking forward to removing bumper.
    Also sorry for hijack!

  6. #5
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,120
    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    any more pics of your A3 Ash-B? looks good on the above pics. wanting to get my car to a similar style so bit of inspiration would be great. sorry for the highjack
    he has got a load of pics on facebook mate , you on facebook ??
    off the road boohoo anyone got a gearbox for me lol!!


  7. #6
    rOb_A's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Location
    cheshire
    Posts
    1,485
    nope fran, me a none facebook'er person. you tried the laminx route yet?

  8. #7
    Reverse Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    3
    thanks my friend.
    I'll call him tomorrow.
    I'll get his number out of the directory.

    cheers

    terry

  9. #8
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,120
    ah well im sure he will upload some new pics soon there is a few with his mate nate i think he is on here in he has a 8L S3 quality photo's to be fair , we are supposed to be having a photo shoot for our cars soon
    off the road boohoo anyone got a gearbox for me lol!!


  10. #9
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,120
    Quote Originally Posted by terrytrout View Post
    thanks my friend.
    I'll call him tomorrow.
    I'll get his number out of the directory.

    cheers

    terry
    stoke audi are a forum sponser check out the bottom of the forum home page there is a list of them
    off the road boohoo anyone got a gearbox for me lol!!


  11. #10
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,120
    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    nope fran, me a none facebook'er person. you tried the laminx route yet?
    no not yet mate was thiking about it how much is it for the headlights ?? i know it comes from usa
    off the road boohoo anyone got a gearbox for me lol!!


  12. #11
    rOb_A's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Location
    cheshire
    Posts
    1,485
    not sure how much but think you have to do the cutting for the 8P as no pre-cut available afaik

  13. #12
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,788
    Quote Originally Posted by terrytrout View Post
    thanks my friend.
    I'll call him tomorrow.
    I'll get his number out of the directory.

    cheers

    terry
    ]

    Hi Terry no problem.

    As Fran said they are on here send them a pm or give them a call they have there number in their sig

    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    any more pics of your A3 Ash-B? looks good on the above pics. wanting to get my car to a similar style so bit of inspiration would be great. sorry for the highjack
    Cheers fella yeah click on my thread in my sig
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  14. #13
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,120
    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    not sure how much but think you have to do the cutting for the 8P as no pre-cut available afaik
    cool i'll ask ash as he has got it on his car and i'll get a price off him too
    off the road boohoo anyone got a gearbox for me lol!!


  15. #14
    rOb_A's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Location
    cheshire
    Posts
    1,485
    ash-b did you do the laminx yourself? if yep did you remove the headlights to cut out? yep like the photo's lad!!

  16. #15
    Ash B's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Cardiff
    Posts
    5,788
    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    ash-b did you do the laminx yourself? if yep did you remove the headlights to cut out? yep like the photo's lad!!
    Yeah got it off ebay pre cut already and no never removed the headlight just trimmed some of the lamin-x so it looked a bit more tidy.
    Send me a pm to save hijacking this thread any more lol and cheers for the comments
    Dark Vader Half sibling - MyThread

  17. #16
    rOb_A's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    May 2010
    Location
    cheshire
    Posts
    1,485
    yep apologies to he who started the thread

  18. #17
    FranA3's Avatar
    events moderator

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    south wales
    Posts
    7,120
    Quote Originally Posted by bloblob2 View Post
    yep apologies to he who started the thread
    +1 soz for the hijack it happens so easy lol
    off the road boohoo anyone got a gearbox for me lol!!


 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Single Sign On provided by vBSSO

Garage Plus, Vendor Tools vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Content Relevant URLs by vBSEO