Volks AutosChris Nott
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    WildBruce's Avatar
    Third Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    London
    Posts
    197

    Unhappy Best mod under Ł20 ...... by a country mile

    I was think remap ......... then I was thinking suspension ....... then I figured I would go way out, you know ..... be different, but still take it back to the old school grass roots.

    Line up boys [and girls] .........

    http://cgi.ebay.co.uk/WOODEN-BEADED-SEAT-COVER-FOR-AUDI-S3_W0QQitemZ350149330999QQcmdZViewItemQQptZUK_Cars Parts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item350149330999&_ trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65% 3A12|39%3A1|240%3A1318

    A bargain if you ask me!!!!!!

  2. # ADS
    ADS
    Join Date
    Always
    Location
    Global
    Posts
    Many
     
  3. #2
    <tuffty/>'s Avatar
    Badger 5 Edition

    Status
    Offline
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Gloucestershire
    Posts
    15,021
    Link didn't work, try this

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=350149330999

    Thats hilarious btw ;P

    <tuffty/>
    Silver 2001 AMK S3. Silver alcantara interior... now with added powarrrrrrrr, torques. VAGCOM + KII-USB. >> My build thread...

  4. #3
    bhavin1986's Avatar
    BBP

    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Leicester
    Posts
    461
    Ordered mine. I'm gonna be rolllliiiiiinnnnnnnn now. Oh yeah.....

    17" BBS RS Reps, JOM Coilovers, TT ARB, Facelift Front & Rear Lights, Aero wipers, LEDs all round, 6000K HIDs, Blacked out Grill & Rings, De-wipered,
    12" 1000w FliTrap Sub, Colour Coded Lowers & Skirts...

  5. #4
    Imteyaz's Avatar
    6th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Warwickshire
    Posts
    524
    I can see it now, beaded cover, sharp right hand bend, you are now seated in the passenger seat. Paul Daniels eat your heart out!

    I can't believe anybody would (seriously) want them covers
    Imteyaz.

  6. #5
    Effect's Avatar
    2nd Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Derbyshire
    Posts
    469
    supposed to be good for bad backs

  7. #6
    NHN
    NHN's Avatar
    Modmetractor

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Coding Something
    Posts
    26,720
    true, they do work for bad backs, but can picture that image of someone switching seats, lmao, as famous comedian said, just like that, lol

    OEM RETROFITS - CRUISE CONTROL - SAT NAV - BLUETOOTH - AMI - HEADLIGHT SYSTEMS

    PARKING SYSTEMS - DIAGNOSTICS - FAULT FINDING - BODYWORK - PAINTWORK

  8. #7
    torkie1's Avatar
    s3 u no

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    12
    i just dribbled a little bit.lol

  9. #8
    666markyboy's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Oldham, Manchester
    Posts
    1,089
    if it came with a CD that you could hang from your rear view mirror then it would be a real bargain and i would have 2...
    1999 A3 Quattro 1.8T Pics >>HERE
    2002 A4 Avant quattro 1.9 TDi

  10. #9
    Works 60% the time, Everytime.

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Up North
    Posts
    1,577
    lol I hate to think what marks it would leave on my pristine leather.

    2003 Audi S3 + Go faster bits

  11. #10
    Mr.G's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    In a Tardis!!
    Posts
    1,302
    Do they come in black??

    This is where it got me. I just bought one.!!!

    ......Ideal for hot journeys and to reduce creases on your clothes,

    G

  12. #11
    Mr.G's Avatar
    5th Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    In a Tardis!!
    Posts
    1,302
    I really wanna spice my car up and have just bought these also.

    http://cgi.ebay.co.uk/SILVER-DICE-VALVE-DUST-CAPS-A2-A3-A4-A5-A6-A8-S3-S4-TT_W0QQitemZ120380432539QQcmdZViewItemQQptZUK_Cars _parts_Vehicles_Wheels_tyres_trims_Valve_Caps_ET?h ash=item120380432539&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparm s=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

    Let me know your thoughts.

    G

  13. #12
    NHN
    NHN's Avatar
    Modmetractor

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Coding Something
    Posts
    26,720
    Quote Originally Posted by torkie1 View Post
    i just dribbled a little bit.lol
    lmao, one liners great, lmao

    OEM RETROFITS - CRUISE CONTROL - SAT NAV - BLUETOOTH - AMI - HEADLIGHT SYSTEMS

    PARKING SYSTEMS - DIAGNOSTICS - FAULT FINDING - BODYWORK - PAINTWORK

  14. #13
    WildBruce's Avatar
    Third Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    London
    Posts
    197
    Man, silver dice dust caps, I am always gonna be one step behind you guys, I reckon if I modify my beaded seat covers, then I am back in game!!!!

    The bit that really got me was that they were specifically for and Audi S3, I mean, surely there are not that many people out there logging on to ebay and think, "Man, I really needed a beaded cover for my S3 .......

  15. #14
    NHN
    NHN's Avatar
    Modmetractor

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Coding Something
    Posts
    26,720
    hey some of us cant afford lumbar support, lol

    OEM RETROFITS - CRUISE CONTROL - SAT NAV - BLUETOOTH - AMI - HEADLIGHT SYSTEMS

    PARKING SYSTEMS - DIAGNOSTICS - FAULT FINDING - BODYWORK - PAINTWORK

  16. #15
    scott_johnson's Avatar
    Audiless

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Bingley
    Posts
    875
    I was gunna say i dare someone to buy it and get some pics posted up hehe

  17. #16
    NHN
    NHN's Avatar
    Modmetractor

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Coding Something
    Posts
    26,720
    Hey I'll accept paypal donations & do that for you all, lol, that'll be funny in my A3, lol

    OEM RETROFITS - CRUISE CONTROL - SAT NAV - BLUETOOTH - AMI - HEADLIGHT SYSTEMS

    PARKING SYSTEMS - DIAGNOSTICS - FAULT FINDING - BODYWORK - PAINTWORK

  18. #17
    WildBruce's Avatar
    Third Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    London
    Posts
    197
    I would do it for sh1ts 'n giggles, but the environmentalist in me thinks about the poor tree that died, just to get a couple of laughs ....... I need as many trees sucking up the output when I put my foot down!!!!!

  19. #18
    NHN
    NHN's Avatar
    Modmetractor

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Coding Something
    Posts
    26,720
    You're under the misconception they're indeed wood, these days could be made of anything, lol

    OEM RETROFITS - CRUISE CONTROL - SAT NAV - BLUETOOTH - AMI - HEADLIGHT SYSTEMS

    PARKING SYSTEMS - DIAGNOSTICS - FAULT FINDING - BODYWORK - PAINTWORK

  20. #19
    WildBruce's Avatar
    Third Gear

    Status
    Offline
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    London
    Posts
    197
    For that price, I hope it's wood

  21. #20
    10blazin's Avatar
    HYPERDRIVE NEEDED

    Status
    Offline
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    gorton
    Posts
    3,272
    ****e lol

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Single Sign On provided by vBSSO

Garage Plus, Vendor Tools vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Content Relevant URLs by vBSEO